پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228797
با چهار خطه شدن جاده پردنجان به جونقان بار ترافيکي کم مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/08/29 08:55:06
نمایش : 1200
نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از پروژه جاده تنگ پردنجان به جونقان گفت: ان شاء الله با چهار خطه شدن جاده شهر پردنجان تا جونقان، که بار ترافيکي بسيار بالايي دارد به پايان برسد.
دکتر علي کاظمي باباحيدري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در ادامه برنامه‌هاي اجرايي و در دست اقدام بر خود لازم دانستم سر کشي داشته باشيم از پروژه‌هاي در حال اجرا ازجمله اين پروژه‌ها جاده تنگ پردنجان، که بار ترافيکي بسيار بالايي را متحمل بوده است

در ادامه افزود: در اين پروژه پيمانکار با جديت کار را پيش مي‌برد و تنها مشکل اعتبار کافي براي انجام اين پروژه مهم مي‌باشد که اميدواريم از استان اعتبار لازم به دست ما برسد تا بتوانيم اين پروژه را به اتمام برسانيم و اين جاده را تا جونقان چهار خطه کنيم و در کاهش خطرهاي رانندگي دخيل باشم

خاطرنشان کرد: اکنون اعتباري بالغ‌بر 1 ميليارد تومان براي اين جاده در نظر گرفته‌شده است و حدود 1/5 ميليارد تومان ديگر جهت اتمام و تکميل اعتبار نياز مي‌باشد تا به اميد خدا بتوانيم اين جاده را امن‌تر و زودتر به اتمام برسانيم.

مديرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري، احمد جمشيدي از آغاز عمليات ساخت پل هوايي پردنجان خبر داد و اظهار کرد: اين پل عابر پياده در محور فارسان به شهرکرد بااعتبار دو ميليارد و 500 ميليون ريال با ارتفاع 8 متر و 42 متر دهنه در حال احداث است.

وي هدف از اجراي اين عمليات عمراني را ارتقاي ايمني عبور و مرور مردم منطقه بيان کرد و از عابران پياده خواست؛ در محل‌هايي که با ساخت پل هوايي عابر پياده ايمن‌سازي شده‌اند با عبور از روي پل‌ها ضامن سلامتي خود باشند و در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌اي نيز سهيم شوند.

پردنجان نام شهري در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري ايران است. اين شهر در شرق شهر فارسان، مرکز شهرستان، و در فاصله کمتر از يک کيلومتري آن قرار دارد. جمعيت شهر پردنجان بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵ برابر ۸٫۶۹۹ بوده است.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html