پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228788
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام:
685 عنوان برنامه در هفته بسيج برگزار مي شود
تاریخ انتشار : 1396/08/25 07:50:27
نمایش : 1944
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام شعار هفته بسيج را "بسيج مظهر مردم‌سالاري ديني" عنوان و تاکيد کرد: چهارمحال و بختياري در هفته بسيج ۶۸۵ عنوان دارد که پيش‌بيني شده در نواحي سراسر استان برگزار شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام چهارمحال وبختياري در نشست خبري که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن عرض تسليت به بازماندگان جانباختگان زلزله در غرب کشور اظهار کرد: تاريخچه بسيج به قبل از اسلام و در زمان حضرت موسي (ع)، زمان حضرت محمد (ص) و بعد از انقلاب باز مي‌گردد.

وي با بيان اينکه زماني که امام خميني (ره) در پنجم آذرماه دستور ايجاد بسيج را دادند جنگي آغاز نشده بود بيان داشت: اين نشان از آن دارد که بسيج صرفا براي حضور در جنگ تشکيل نشده است بلکه براي کمک‌رساني به مردم، محرميت‌زدايي و حفظ دستاوردهاي انقلاب شکل گرفته است.

سردار اکبري خاطرنشان کرد: در زلزله غرب کشور همه بچه‌هاي بسيج منطقه و ساير نقاط کشور وارد عمل شده و هم اکنون در اين مناطق مستقر هستند.

وي از آمادگي بسيج چهارمحال و بختياري براي کمک‌رساني به زلزله‌زدگان خاطرنشان کرد: بازسازي مناطق زلزله‌زده به بسيج سپرده شده است و احتمالا بازسازي يک يا دو روستا به سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان واگذار مي‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ضمن گراميداشت هفته بسيج يادآور شد: بسيج از بطن و اصل مردم است.

سردار اکبري شعار هفته بسيج را "بسيج مظهر مردم‌سالاري ديني" عنوان و تاکيد کرد: چهارمحال و بختياري در هفته بسيج ۶۸۵ عنوان دارد که پيش‌بيني شده در نواحي سراسر استان برگزار شود.

وي با اشاره به برگزاري ۳۵۲ عنوان برنامه ويژه و شاخص و ۳۳۳ عنوان ديگر برنامه در اين هفته ادامه داد: امسال علاوه‌بر برنامه‌هاي گذشته پنج برنامه اعتلاي بسيج پيش‌بيني شده است که از پنجم آذرماه با اعزام تيم‌ها و گروه‌هاي گشتي براي تامين امنيت در محلات آغاز مي‌شود و همه برنامه هاي اين ايام برون سازماني و مردمي برگزار مي شود.

سردار اکبري گفت: از جمله برنامه هاي شاخص در اين هفته 76عنوان برنامه مسابقات ورزشي علمي فرهنگي؛۶۳۰برنامه سرکشي و الفت با پايگاه ها؛۱۴۶نشست فرهنگي سياسي ؛۱۱اردوي جهادي به مناطق محروم استان و مناطق زلزله زده؛سرکشي از خانواده شهدا ديدار با نماينده ولي فقيه؛افتتاح طرح هاي عمراني؛يادواره هاي پايگاهي و برگزاري ابروي محله در حوزه ها؛حضور اکيپ هاي خدمات رساني در مناطق صعب العبور؛برگزاري حماسه حضور بسيجيان در 5 آذر وجشنواره هاي مختلف به صورت اقشاري است.


وي به اظهارات ترامپ اشاره و خاطر نشان کرد:هدف استکباران تنها اختلاف افکني ميان قشرهاي مختلف مردم و نيروهاي مصلح بود که با جواب دندان شکن همه مردم نه تنها رسوا شدندبلکه باعث افزايش اتحاد ميان همه اقشار مردم شد.

سردار اکبري هدف دشمنان را از ميان برداشتن قدرت انقلاب اسلامي در جهان دانست و افزود:دشمنان اسلام که به خيال خام خودشان ابرقدرت جهان هستند اسلام را در برابر خود مي دانند و ميخواهند مانع گسترش آن شوند که نه تنها محقق نخواهدشد بلکه شاهد گسترش روز افزون آن در سراسر دنيا هستيم.

سردار اکبري به حضور بسيجيان در دفاع از حرم آل الله اشاره و تصريح کرد:فرهنگ دفاع از حرم ال الله برگرفته از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بوده و با الگو گيري از آن دوران از حرم ال الله دفاع مي کنند و پيروز ميدان مي شوند.

وي به فرهنگ بسيجي را ايمان عاشقانه تلاش صادقانه و عشق و ايمان و مجاهدت دانست و گفت: فرهنگ بسيجي يعني در هر زمان و مکاني حاضرهستند و  مي توانند از گردنه هاي سخت عبور کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام به حفظ دستاورد هاي نظام اشاره و خاطر نشان کرد:حفظ دستاورد هاي نظام محقق نخواهد شد مگر با عشق به فرهنگ شهادت و باالگو گيري از حضرت علي عليه السلام تا در طول تاريخ و نبرد ميان حق و باطل بتوانيم حق را به تصوير کشيده و هميشه پيروز ميدان خواهيم شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html