پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228786
رهبر انقلاب: همدردي مسئولان با زلزله‌زدگان با قوت ادامه يابد
تاریخ انتشار : 1396/08/24 08:29:29
نمایش : 1963
حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به داغدار شدن مردم کرمانشاه در حادثه اخير تاکيد کردند: ما در اين غم با مردم دلاور و مرزبانان دلير استان کرمانشاه شريک هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امشب (سه‌شنبه) در جلسه‌اي با حضور رؤساي قواي سه‌گانه و تني چند از مسئولان کشور با ابراز تأسف عميق از حادثه بسيار تلخ زلزله کرمانشاه و با تقدير از حضور مسئولان در مناطق زلزله‌زده و همدردي با مردم تأکيد کردند: اين همدردي‌ها بايد در عرصه عمل و کمک به مردم با قوت ادامه پيدا کند تا از مشکلات و رنج مردم بکاهد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به داغدار شدن مردم کرمانشاه در اين حادثه تاکيد کردند: ما در اين غم با مردم دلاور و مرزبانان دلير استان کرمانشاه شريک هستيم.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: مصيبت و فقدان عزيزان تلخ و سخت است اما اميدواريم خداوند متعال سکينه و آرامش خود را بر دلهاي خانواده‌هاي داغدار نازل، و چشمان آنان را به لطف و رحمت خود روشن کند.

ايشان، جاري‌شدن خون محبت و همياري در رگهاي جامعه اسلامي را از تأثيرات اينگونه حوادث دانستند و گفتند: اين حوادث همه را به حضور در صحنه‌هاي همياري وارد مي‌کند و اميدواريم در اثر اين محبت و برادري، برکات الهي شامل حال مردم دلاورِ سرزمين پهلوان‌پرور کرمانشاه و همه ملت ايران شود.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، حادثه تلخ اخير را آزمايشي الهي و ميداني براي اداي وظيفه مسئولان برشمردند و افزودند: در اين دو روز مسئولان از جمله رئيس‌جمهور محترم با حضور در ميان مردم مصيبت‌زده با آنان همدردي کردند و اميدواريم اين همدردي‌ها در عرصه عمل و کمک به مردم نيز با قوت ادامه يابد و از مشکلات و درد و رنج مردم با توجه به هواي سرد و در پيش‌بودن فصل دشوار سرما بکاهد.

در اين جلسه، آقاي روحاني رئيس‌جمهور نيز با اشاره به تلاش همه دستگاهها در عمليات امداد و نجات و رسيدگي به حال مجروحان و بازماندگان حادثه، گفت: اين حادثه براي ما يک امتحان و آزمايش است و از همه دستگاههايي که تلاش کرده و مي‌کنند از جمله نيروهاي مسلح که بسيار خوب وارد عمل شدند، تشکر مي‌کنم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html