پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228780
نرخ بالاي بيکاري و رنج بردن از کم آبي در شان مردم چهارمحال و بختياري نيست
تاریخ انتشار : 1396/08/23 10:11:48
نمایش : 1557
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اين استان ظرفيت هايي چون آب، خاک و هواي مناسبي دارد گفت: با داشتن اين ظرفيت ها، بالا بودن نرخ بيکاري و رنج بردن از کم آبي در شان مردم اين استان نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ اقبال عباسي در مراسم توديع و معارفه استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: موقعيت استراتژيک بهترين فرصت براي حل مشکلات است.

وي با اشاره به اينکه اين استان ظرفيت هايي چون آب، خاک و هواي مناسبي دارد اذعان داشت: با داشتن اين ظرفيت ها، بالا بودن نرخ بيکاري و رنج بردن از کم آبي در شان مردم اين استان نيست.

عباسي بيان داشت: در دوره قبلي مطمئناً کارهاي زيادي انجام شده است اما ما به دنبال تمام کردن پروژه هاي نيمه تمام و آغاز پروژه هاي بيشتري هستيم و تا پايان دادن به اين پروژه ها از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: ما وظايفي داريم که اين وظايف با کمک مسئولين و متوليان امر قطعا به نتيجه خواهد رسيد.

عباسي گفت: براي از بين بردن بيکاري بايد سرمايه گذاري و دعوت از سرمايه گذار صورت گيرد و نبايد تنها به دنبال بودجه دولت باشيم.

وي ادامه داد: تنها و تنها با پول دولت مشکلات قابل حل نيست ما بايد در کنار مسئولين از سرمايه هاي فکري و مادي و معنوي مردم هم استفاده کنيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html