پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228779
استاندار از حواشي بپرهيزد و براي مردم کار کند
تاریخ انتشار : 1396/08/23 10:10:20
نمایش : 1473
معاون سياسي وزير کشور گفت: استاندار خودش را وقف خدمت و کار براي مردم کند، از حواشي بپرهيزد و همه کار خود را خدمت به مردم بداند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ اسماعيل جبارزاده معاون سياسي وزير کشور در آئين توديع و معارفه استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: بحمدالله امروز نعمت بهره برداري از نظام جمهوري اسلامي ايران را داريم.

وي با بيان اينکه نماينده مقام معظم رهبري، نمايندگان پرتلاش مردم در مجلس شوراي اسلامي و همه عزيزاني حاضر در اين برنامه از خدمات چهارساله ارزشمند و شايسته قاسم سليماني دشتکي تقدير کردند اضافه کرد: از امروز  اين سنگر به شخص ديگري سپرده شد  که در چهار سال آينده ادامه‌دهنده خدمت به مردم باشد.

جبارزاده با اشاره به اينکه اين مراسم بنا بود با حضور وزير کشور برگزار شود اما ايشان با وجود حادثه زلزله در غرب کشور لازم ديدند که در بين مردم آسيبديده باشند افزود: ايشان به جمع حاضر سلام گرم رساندند و وعده دادند در فرصت هاي ديگر در جمع مردم حضور خواهند يافت و از نزديک در کنار شما خواهند بود و حرفهاي شما را خواهند شنيد.

معاون سياسي وزير کشور با تاکيد بر اينکه اين استان نمايندگان مجلس فعالي دارد که پيگير مسائل و مشکلات مردم هستند ادامه داد: بخش عمده اي از وعده هايي که دولت يازدهم در چهار سال گذشته داده انجام شده است.

وي ادامه داد: با گذشت زمان پروژه ها انجام مي شود و در سفرهاي ديگر گزارشات بهتري را دريافت خواهيم کرد.

جبارزاده خاطرنشان کرد: همه دغدغه ما فرمايش مقام معظم رهبريست يعني تحقق شعار سال است که از اولويت هاي اصلي هم نظام و هم دولت محسوب ميشود

وي با تاکيد بر اينکه استاندار ما بايد ندادهنده صميميت باشد، از مردم هم تقاضا داريم در تحقق برنامه هاي دولت استاندار را ياري رسانند يادآور شد: استاندار خودش را وقف خدمت و کار براي مردم کند، از حواشي بپرهيزد و همه کار خود را خدمت به مردم بداند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html