پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228770
ترامپ: به صداقت کلام «پوتين» اعتماد دارم
تاریخ انتشار : 1396/08/21 10:35:40
نمایش : 1600
رئيس جمهوري آمريکا بار ديگر از آنهايي که مانع بهبود رابطه واشنگتن- مسکو مي‌شوند انتقاد کرد و گفت به صداقت کلام همتاي روس که مي‎گويد در انتخابات آمريکا دخالت نداشته، اعتماد دارم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا صبح يکشنبه خود را با توئيت کردن درباره ديدار روز گذشته با «ولاديمير پوتين» همتاي روس آغاز کرد و بار ديگر آنهايي که مانع از بهبود رابطه واشنگتن- مسکو مي‎شوند را به باد انتقاد گرفت.

وي در اين باره نوشت: کي اين نادان‎ها و کينه‎توزها مي‎فهمند برقراري رابطه خوب با روسيه، يک کار خوب است و نه يک کار بد. آنها دائم سياسي کاري مي‎کنند و اين براي کشور ما (آمريکا) بد است. من مي‎خواهم مشکلاتي مانند کره شمالي، سوريه، اوکراين و تروريسم را حل کنم و روسيه مي‎تواند کمک بزرگي باشد!

همچنين به گفته «رويترز»، ترامپ امروز يکشنبه بار ديگر تاکيد کرد که پوتين هرگونه دخالت در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۱۶ آمريکا را رد کرده است.

وي در اين باره گفت: هربار که او (پوتين) مرا مي‌بيند، مي‎گويد «من اين کار را نکردم» و من هم واقعا باور مي‎کنم که وقتي چنين چيزي مي‎گويد کاملا صادق است.

ترامپ ادامه داد: فکر مي‎کنم وي (پوتين) از اين بابت خيلي مورد توهين قرار مي‎گيرد و اين مسئله براي کشور ما خوب نيست.

گفتني است ديروز شنبه در دومين روز از اجلاس اقتصادي «اَپک» که در ويتنام انجام شد، رهبران آمريکا و روسيه در حد دست دادن و قدم زدن، ديداري غير رسمي داشتند و ملاقات رسمي آنها ميسر نشد.

پوتين ساعاتي بعد از پايان نشست در کنفرانسي خبري گفت: عدم برقراري ديدار رسمي نشان از بحراني بودن روابط مسکو- واشنگتن دارد.  

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html