پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228765
واکنش برانکو به جدايي‌اش از پرسپوليس در صورت رفتن مديرعامل
تاریخ انتشار : 1396/08/20 12:14:43
نمایش : 1871
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به احتمال جدايي‌اش از اين باشگاه در صورت رفتن علي اکبر طاهري واکنش نشان داد. وي همچنين ابراز اميدواري کرد کرواسي با ايران همگروه نشود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در حاشيه کنگره فوتبال کلينيک در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه به دکتر هراتيان و تيم او تبريک مي گويم که توانستند چنين کنگره‌اي را برگزار کنند. علم پزشکي نقش پررنگي در توسعه فوتبال دارد. اين کلينيک نقش بسزايي در تشخيص و پيشگيري از آسيب هاي ورزشي دارد. من به عنوان مربي از پزشکي فوتبال باخبر هستم و رابطه خوبي بين مربيان و پزشکان وجود دارد.

وي افزود: در باشگاه ها امکانات پزشکي محدود است. ايفمارک اين کمک را مي کند که کمتر کمبودها را احساس نکنيم. غير از پيشگيري و درمان، اطلاعات خوبي هم در اختيار مربيان قرار مي دهد. اين موضوع مي تواند نقش بسزايي در ورزش ايران داشته باشد و بايد به داشتن چنين مرکزي افتخار کرد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه چرا در اين کنفرانس سخنراني نداشت اظهار داشت: من صحبت هايم را در مقدمه انجام دادم و ويدئوهايي هم در خلال اين همايش پخش شد که در آنها صحبت داشتم. اکنون هم در جمع خبرنگاران صحبت مي کنم.

برانکو ايوانکوويچ درباره برد کرواسي مقابل يونان در پلي آف انتخابي جام جهاني و افزايش احتمال صعود اين تيم به جام جهاني اظهار داشت: به تيم ملي کشورم افتخار مي کنم و تبريک مي گويم که به برد خوبي دست يافت.  فکر مي کنم کرواسي کار راحتي در بازي برگشت داشته باشد. فقط اميدوارم کرواسي در جام جهاني با ايران هم گروه نشود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شايعه مذاکره باشگاه پرسپوليس با سروش رفيعي خاطر نشان کرد: هيچ صحبتي با هيچ بازيکني نداشتيم. براي جذب بازيکن ممنوعيت داريم و نمي توانيم بازيکن بگيريم.

وي درباره شرايط تيم ملي ايران و بازي با تيم هايي مانند پاناما يادآور شد: تيم هاي آن منطقه متفاوت بازي مي کنند. ايران هم احتمال دارد با يکي از تيم هاي همان منطقه بازي کند. بازي و تفکر آنها متفاوت است. پيدا کردن تيم هاي قدرتمند ساده نيست و بايد بهترين ها را به عنوان حريف انتخاب کرد.

برانکو در باره اينکه چرا همچون زمان حضور وي در تيم ملي فوتبال ايران، بازي با تيم هاي قدرتمند را انجام نمي دهيم اظهار داشت: مسلم است بازي با تيم هاي بزرگتر خوب است تا بازيکنان، شرايط بازي با تيم هاي قدرتمند را حس کنند و بدانند کجا هستند. خوب است که تيم ملي با تيم هاي قدرتمند بازي کند و حتي باشگاه ها هم بازي بزرگ داشته باشند، چون تجربه با بازي کردن به دست مي آيد.

وي درباره استعفاي طاهري از سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس گفت:  آن طور که مي دانم آقاي طاهري اکنون در کربلاست. من هم از مسئولان باشگاه شنيده ام او استعفا کرده است.

سرمربي پرسپوليس همچنين در پايان و در واکنش به اين پرسش که آيا اگر طاهري برود شما هم قراردادتان را با پرسپوليس تمديد نمي کنيد؟ گفت: اگري وجود ندارد!

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html