پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228755
از مخالفت با استعفاي طاهري خوشحال شدم/ پيگير مشکل پرسپوليس هستم
تاریخ انتشار : 1396/08/16 12:12:21
نمایش : 1745
رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه پيگير حل مشکل پرسپوليس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا است، گفت: از مخالفت با استعغاي علي اکبر طاهري خوشحال شدم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي تاج‌ درباره آخرين وضعيت باشگاه پرسپوليس در استعفاي علي‌اکبر طاهري مديرعامل اين باشگاه گفت: به زعم من، طاهري زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيده و آدم عاقلي است. در حال حاضر پرسپوليس شرايط مطلوبي دارد.

وي افزود: دو شب پيش جلسه‌اي داشتيم که آقاي طاهري هم در آن حضور داشت و حرف از استفاده مطرح نشد اما بعد از آن شنيدم که مديرعامل پرسپوليس استعفا داده است. اگر بحث بازنشستگي باشد که اين روزها مطرح شده، اين يک بحث قانوني است ولي بايد از وجود طاهري در فوتبال استفاده شود.

رئيس فدراسيون فوتبال تأکيد کرد:  وقتي شنيدم وزارت ورزش با استعفاي طاهري مخالفت کرده است، خوشحال شدم.

تاج در خصوص شرايط نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا و آخرين مهلت آنها براي تحويل مدارک که امروز (سه‌شنبه) است، گفت: ما تا همين شب گذشته هم جلسه داشتيم و باشگاه نفت مدارکش را نياورد. البته مسئولان کميته بدوي در حال پيگيري شرايط باشگاه نفت هستند و کار را خوب پيش مي‌برند، ولي بايد بدانيم باشگاه نفت امکانات لازم را ندارد و بايد تا ظهر امروز مدارکش را بدهد، چون امروز پنجره ارسال مدارک از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا بسته مي‌شود.

وي با بيان اينکه امکان جايگزين کردن يک تيم به جاي نفت وجود دارد، يادآور شد: تراکتورسازي، استقلال و پرسپوليس، سه باشگاهي بودند که بيشترين گرفتاري را داشتند. خوشبختانه آنها بيشترين تلاش را براي رفع مشکلات انجام دادند و همه دست به دست هم دادند تا اين مسائل برطرف شود.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: روز گذشته تراکتورسازي تمام مدارکش را تحويل داد. استقلال هم شب گذشته مدارک را تحويل سيستم داد. پرسپوليس يکي، دو مشکل کوچک داشت که امروز اين مشکلات رفع مي‌شود. اتفاقاً امروز پيگير اين موضوع بودم و گفتم که اين يکي، دو مورد دارد حل مي‌شود.

تاج اظهار اميدواري کرد استقلال، پرسپوليس و تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند. وي تأکيد کرد: اين سه باشگاه معضل بزرگي داشتند ولي فشارهاي AFC براي فوتبال ما خوب است تا از اين به بعد مديران بدانند در آينده ديگر خبري از قراردادهاي صوري نيست و هر قراردادي که بسته مي‌شود، بايد پرداخت شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در بخش ديگري از صحبت‌هايش درباره مطرح شدن بحث جادوگري در فوتبال و اقدامات فدراسيون گفت: اين مباحث قبلاً هم وجود داشته و الان بيشتر نشده است. در حال حاضر رسيدگي به اين مورد برجسته‌تر شده و برخوردها هم بيشتر شده است. کميته اخلاق چندي پيش موضوعي را از يک باشگاه دريافت و به سرعت همه عوامل آن را محروم کرد. البته يک نظر اين بود که اين برخورد رسانه‌اي نشود ولي در نهايت کميته اخلاق تصميم گرفت که اين خبر را رسانه‌اي کند. خيلي از برخوردها وجود دارد که رسانه‌اي نمي‌شود. در بحث دلاليسم يک عده در حال حاضر گرفتار هستند ولي اسامي آنها را اعلام نکرده‌ايم، چون حکم نهايي و قضايي آنها نيامده است.

تاج همچنين درباره انتشار خبر اعطاي تجهيزات حق پخش تلويزيوني به فدراسيون فوتبال ايران از سوي AFC گفت: يک شرکتي وجود دارد که با کنفدراسيون فوتبال آسيا طرف قرارداد است و هدفش، توسعه فوتبال براي ليگ‌هايي است که ديده نمي‌شود. اين شرکت در کشور سوئيس مستقر است و سرورهاي قوي دارد. ۱۴۰ کشور با اين شرکت قرارداد دارند و ما بيست و چهارمين کشوري از آسيا هستيم که با اين شرکت وارد قرارداد شده‌ايم.

وي يادآور شد: بازي استقلال تهران و نفت را به صورت آزمايشي از طريق اين شرکت پخش کرديم و حالا به صورت رسمي قراردادمان را امضا کرده‌ايم. ديدار شاهين بوشهر و قشقايي هم از همين طريق پخش شد و نزديک به ۳۰۰۰ نفر بدون اطلاع‌رساني قبلي از طريق تلفن‌هاي همراه خود، اين بازي را تماشا کردند.

رئيس فدراسيون فوتبال در پايان گفت: قرعه‌کشي مسابقه جام حذفي هم شب گذشته از طريق اين شبکه و همچنين اسپانسر سازمان ليگ پخش شد تا مردم از طريق تلفن‌هاي همراه خود بتوانند از اين به بعد هم مسابقات ليگ و همچنين مراسم‌هايي را به صورت زنده دريافت کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html