پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228674
از پرسپوليس و چند تيم ديگر پيشنهاد دارم/ احتمال تغييرات وجود دارد
تاریخ انتشار : 1396/07/18 09:15:05
نمایش : 1899
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه مذاکراتش با مسئولان اين باشگاه براي تمديد قرارداد آغاز شده است، گفت: از تيم هايي غير از پرسپوليس هم پيشنهاد دارم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين امروز دوشنبه پرسپوليس به آخرين وضعيت تيمش اشاره کرد و گفت: فرشاد احمدزاده مشکل دارد و مداواي مصدوميت او ادامه دارد. با اين حال شجاع خليل زاده برگشته و مشکلي ندارد. حضور او براي ما اهميت زيادي دارد.  

برانکو با بيان اينکه اميدوار است بازيکنان ملي پوش اين تيم سالم به تهران برگردند گفت: بازي با استقلال خوزستان از همه براي ما مهمتر است و دنبال حداکثر نتيجه هستيم.  

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد تمديد قراردادش با اين تيم و توافق اوليه گفت: بله مذاکرات را شروع کرده ايم اما هنوز قطعي نشده است اما در روزهاي آينده خواهيم ديد که چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.

برانکو در پاسخ به اين پرسش خبرنگار مهر که گفته مي شود به خاطر محروميت پرسپوليس از پنجره نقل و انتقالات شما مردد هستيد گفت: ما تيم خيلي عالي داريم و اگر امکان آوردن بازيکن جديد را هم نداشته  باشيم مشکلي نخواهيم داشت. داريم تلاش مي کنيم که اين جريمه ها کم شود اما اين موضوع تاثيري در تصميم بنده نخواهد داشت.  

وي در مورد پيشنهادي که تيم ملي کرواسي به وي داده بود گفت: من با پرسپوليس قرارداد دارم و متعهد هستم که در اين تيم بمانم. اما ۲۴ ساعت قبل از بازي کرواسي با اوکراين با من تماس گرفتند تا سرمربي اين تيم شوم اما پاسخ منفي دادم و همه چيز فعلا منتفي است اما هر چيزي امکان دارد.

برانکو ادامه داد: در اينکه من و پرسپوليس با هم به توافق رسيده ايم و تمايل به همکاري داريم درست است اما من پيشنهادهاي ديگري هم دارم که در آينده مشخص خواهد شد که چه تصميمي خواهيم گرفت.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه آيا امکان تغيير دروازه بان در ديدار با استقلال خوزستان وجود دارد گفت: بله اين احتمال وجود دارد. ملي پوشان ما وقتي از روسيه برمي گردند فرصت کوتاهي تا بازي با استقلال خوزستان باقي مانده است. با اين حال احتمال تغييرات وجود دارد.

وي در مورد حضور علي کريمي در کادر فني پرسپوليس گفت: ايشان يکي از بزرگترين بازيکنان تاريخ فوتبال ايران است و تا آنجايي که مي دانم با نفت قرارداد داشت. اين موضوع را بايد از همان کساني بپرسيد که اين خبر را نوشتند. خوشحالم که کريمي مي خواهد تجربياتش را در اختيار جوانان قرار دهد. من هنوز وضعيت خودم مشخص نيست چطور مي توانم علي کريمي را بياورم؟

برانکو در واکنش به اين پرسش خبرنگاري که عنوان کرد چرا سرحال نيستيد گفت: اتفاقات خيلي هم سرحال هستم. شايد به خاطر اين است که بعضي اوقات سر بازيکنان داد مي زنم. به هر حال هر تيمي با افت مواجه مي شود. بايرن مونيخ هم اين مشکل را داشته است. همه تيم ها بحران دارند و بايد تلاش کنيم اين مشکلات را حل و فصل کنيم.  

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html