پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228620
غول آخر عربستان را هم شکست مي‌دهيم/ از ولخرجي الهلال ترسي نداريم
تاریخ انتشار : 1396/06/25 10:16:12
نمایش : 1935
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي با الهلال به مراتب سخت‌تر از بازي با الأهلي است، اما نشان داديم که پرسپوليس هستيم و از ولخرجي‌هاي آنها هيچ ترسي نداريم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شايان مصلح در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعيت خود و هم‌تيمي‌هايش در آستانه بازي با پيکان تهران با بيان مطلب فوق اظهار داشت: تصميم داريم در هر رقابتي که شرکت مي‌کنيم برنده باشيم و فرقي نمي‌کند اين بازي در چارچوب ليگ برتر باشد يا ليگ قهرمانان آسيا که همه تيم‌ها در بهترين شرايط ممکن هستند.

الأهلي به مديريت تيمي‌مان باخت
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيروزي سه بر يک اين تيم مقابل الأهلي عربستان و صعود اين تيم به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: فکر مي‌کنم يکي از سخت‌ترين بازي‌هايي بود که تا الان انجام داده بودم. آنها تيم فوق‌العاده قدرتمندي بودند. شايد بودجه آنها بيشتر از صد برابر بودجه باشگاه پرسپوليس باشد. امکانات و شرايطي که آنها دارند، قابل مقايسه با پرسپوليس نيست. ما در اين بازي، نان تمرکز تيمي و مديريتي که بايد در طول ۹۰ دقيقه انجام مي‌داديم را خورديم. اگر غير از اين بود شک نکنيد بازنده مي‌شديم و نمي‌توانستيم به جمع چهار تيم پاياني برسيم. الأهلي نشان داد مي‌تواند يقه تيم‌هاي بزرگ آسيايي را بگيرد، اما ما هم نشان داديم تيمي نيستيم که بخواهيم خودمان را ناديده بگيريم و از حريف بترسيم.

حيف است که ميزبان نمي‌شويم
مصلح درباره بازي با تيم‌هاي عربستاني در خارج از ايران تصريح کرد: واقعاً حيف که نمي‌توانيم در ورزشگاه آزادي با آنها بازي کنيم. شک ندارم اگر آنها به ورزشگاه آزادي بيايند، حرفي براي گفتن نخواهند داشت. در همين بازي با الأهلي ديديد که چقدر رفت و آمد به مسقط و ابوظبي اذيتمان کرد. اگر آب و هواي شرجي و گرم امارات نبود، راحت‌تر مي‌توانستيم بازي کنيم. آب‌ و هواي ماه‌هاي مرداد و شهريور تهران در مقابل آب و هوايي که در امارات تجربه کرديم، بهشت است.

همه براي کمال، کمال براي همه
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره ۱۰ نفره شدن پرسپوليس در ديدار با الأهلي افزود: به نظر در همان لحظه که کمال کاميابي‌نيا از داور کارت قرمز گرفت، خودش از همه بيشتر ناراحت بود؛ واقعاً اين موضوع را مي‌توانستيم بفهميم. کمال بعد از بازي، خوشحال‌ترين بازيکن بود. شايد ما ۸۰ دقيقه به خاطر کمال بازي کرديم، اما بعد از آن، هر لحظه همين کمال و آرامش است که دلمان را شاد مي‌کند.

غول آخر عربستان را هم شکست مي‌دهيم
وي در ادامه درباره بازي با الهلال عربستان در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: به نظرم الهلال از الأهلي قوي‌تر است. آنها سرمايه‌گذاري سرسام‌آوري براي قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا کردند. بايد آنها را شکست دهيم. فکر مي‌کنم لياقت بازيکنان پرسپوليس و عِرقي که هم‌تيمي‌هايم به موفقيت پيراهن سرخ دارند، آنقدر است که غول آخر عربستان را هم ببريم و نشان دهيم که فوتبال ايران با تمام کمبودهايش، حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و نياز به کمک و پشتوانه مسئولين دارد.

مشکلات مالي تنها بخشي از تفاوت ما با تيم‌هاي آسيايي است
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره مشکلات مالي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به هر حال هر تيمي در فوتبال ايران با مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي‌کند اما من فکر مي‌کنم موضوع تفاوت ما با تيم هاي ابرقدرت آسيا، تنها مسائل مالي نيست آنها از نظر سخت‌افزاري نيز از ما بالاتر هستند ولي شما مي‌بينيد که هوش بازيکن ايراني و غيرتي که به خرج مي‌دهد، جاي همه اين کم و کاستي‌ها را پر کرده است.

خدا را شکر توپم گل نشد
مصلح که در ديدار با الأهلي عربستان به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان آمد و باعث شد از اين تيم پنالتي گرفته و مدافعش اخراج شود گفت: وقتي مي‌خواستم وارد زمين شوم، آقاي برانکو از من خواست تا در کارهاي دفاعي بيشتر شرکت کنم، اما اگر کرنر يا ضربه آزاد خواستيم بزنيم، جلو بروم و از قد بلندم استفاده کنم. در آن صحنه هم جلو آمده بودم. وقتي توپ برگشتي به من رسيد، شوتم را زدم. اگر مدافع حريف با دست توپ را نمي‌گرفت، قطعاً گل مي شد اما حالا که فکر مي‌کنم چه بهتر که پنالتي همراه با اخراج مدافع الأهلي به نفعمان گرفته شد؛ ۱۰ نفره شدن آنها به دردمان خورد و توانستيم گل سوم را هم بزنيم.

پيکان مي‌تواند دردسرساز باشد
وي درباره ديدار با پيکان تهران اظهار داشت: اين تيم در فصل جديد نتايج پرفراز و نشيبي گرفته است اما بازيکنان و کادر فني خوب و باتجربه‌اي دارند که قطعاً کار را برايمان سخت خواهد کرد. مطمئن هستم مي‌توانيم با ادامه همين روند، دل هوادارانمان را شاد نگه داريم.

ليگ برتر يکي از اهداف ماست
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه حالا اولويت‌ آنها در کسب جام، بازي‌هاي آسيايي شده است يا رقابت‌هاي ليگ برتر افزود: هر بازي شرايط خودش را دارد، بالتبع تيمي که پارسال قهرمان ليگ برتر دارد و ادعاي قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را دارد، نمي‌تواند از بازي‌هاي آسيايي خود در ليگ برتر و جام حذفي به راحتي بگذرد. مطمئن باشيد رقابت‌هاي داخلي ليگ برتر و جام حذفي، يکي از اهداف مهم تيم است. تفکر کادر فني و شخص آقاي برانکو به گونه‌اي است که هر بازي را فداي بازي‌هاي بعدي نمي‌کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html