پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228607
تنها مشکل نگران کننده پرسپوليس در امارات
تاریخ انتشار : 1396/06/20 09:07:20
نمایش : 2346
مصدوميت سيد جلال حسيني تنها مسئله نگران کننده در اردوي پرسپوليس است که حضور شجاع خليل زاده باعث شده که برانکو با مسئله مصدوميت کاپيتان تيمش کنار بيايد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دو تيم فوتبال پرسپوليس و الاهلي عربستان در بازي برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز سه شنبه ساعت 19:45 در ورزشگاه محمد بن زايد ابوظبي به مصاف يکديگر مي روند. 

سرخپوشان پايتخت وضعيت مناسبي در ليگ برتر فوتبال ايران دارند و با 13 امتياز در صدر جدول قرار دارند. به هر حال آنها با روحيه بالا راهي امارات شدند تا به مصاف الاهلي عربستان بروند. 

همان طور که برانکو اعلام کرده آرامش بر اردوي پرسپوليس حکم فرما است و ديگر حرفي از اعتراض بازيکنان به پرداخت نشدن پاداش ها شنيده نمي شود و پرسپوليسي ها فقط تمرکزشان را براي برد برابر الاهلي امارات و صعود به مرحله نيمه نهايي گذاشتند. 

مصدوميت سيد جلال حسيني تنها مسئله نگران کننده در اردوي پرسپوليس است که حضور شجاع خليل زاده باعث شده که برانکو با مسئله مصدوميت کاپيتان تيمش کنار بيايد. 

پرسپوليس در برابر گسترش فولاد هم با تعويض هاي طلايي برانکو توانست سه امتياز اين بازي را بدست آورد و براي دومين مسابقه متوالي تغييرات پروفسور ورق بازي را به سود سرخپوشان پايتخت برگرداند. 

در بازي رفت با الاهلي عربستان در حالي که اميدي به بازگشت پرسپوليس به بازي نبود تعويض هاي برانکو کارساز شد و منشا و خليل زاده دو گل سرخپوشان را به ثمر رساندند تا پرسپوليس به بازي برگشت همچنان اميدوار باشد. 

نيمکت پرسپوليس نسبت به فصل گذشته قويتر شده است و دست برانکو براي تغيير سيستم بازي باز است. به هر حال  همه  از برانکو انتظار دارند که اگر بازي با الاهلي دوباره گره خورد، برانکو بتواند با ايجاد تغييرات ورق را به سود تيمش برگرداند. 

مهدي طارمي، فرشاد احمد زاده و محسن مسلمان مثلث هجومي پرسپوليس در بازي برگشت برابر الاهلي عربستان هستند. برانکو در بازي رفت با تعويض سه بازيکن تاثير گذارش و فرستادن رسن، کاميابي نيا و منشا توانست بازي باخته را با تساوي عوض کند و به صعود به مرحله نيمه نهايي اميدوار بماند. 

استفاده از اين سه بازيکن در بازي برگشت دغدغه اصلي برانکو است و به طور حتم سرمربي پرسپوليس روي هر سه بازيکن خود حساب ويژه اي کرده است و به احتمال زياد آنها را در ترکيب اصلي خود قرار مي دهد. 

سرخپوشان پايتخت برخلاف حريف عربستاني خود به پيروزي در اين بازي نياز مبرم دارد و برانکو نبايد اجازه بدهد تيمش در حمله دست و پا بسته باشد و سه بازيکن تاثير گذارش از سوي مدافعان الاهلي مهار شوند و نتوانند از موقعيت هاي گلزني استفاده کنند. 

تيم پرسپوليس در تاريخ ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي در امارات و برابر تيم هاي اماراتي گرفته است. در واقع پرسپوليس فقط يک بار در فصل 2011 در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به الوحده با نتيجه 2 بر صفر شکست خورد. در آن فصل پرسپوليس در گروهش آخر شد اما اين تيم انتقام آن شکست را همين چند ماه پيش از الوحده در امارات گرفت و با نتيجه 3 بر 2 اين تيم اماراتي را شکست داد. 

در آن سوي ميدان، تيم الاهلي عربستان همانند پرسپوليس شرايط مناسبي در اين بازي دارد. البته تعداد بازيکنان ملي پوش الاهلي نسبت به سرخپوشان پايتخت بيشتر است اما ملي پوشان الاهلي بعد از بازي تيم ملي عربستان در ليگ برتر کشورشان بازي نکردند و آماده بازي با سرخپوشان پايتخت هستند. همچنين لئوناردوي برزيلي هم در تمرينات الاهلي حاضر بوده و آماده تر از بازي رفت است. 

ربروف سرمربي الاهلي عربستان برخلاف برانکو زير فشار قرار دارد و اگر تيمش در اين بازي نتواند نتيجه بگيرد شايد اين مرد اوکرايني به درب خروجي باشگاه الاهلي نزديک تر شود. 

براين اساس گفته مي شود سرمربي الاهلي قصد دارد در بازي برگشت تغييراتي در ترکيب تيمش بدهد تا تيمش از اين بازي سربلند بيرون بيايد و به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کند. 

جدال مهدي طارمي و عمرالسومه مهاجمان دو تيم در اين بازي جذاب و ديدني خواهد بود. طارمي که در بازي رفت نتوانست گلزني کند اين بار قصد دارد تعداد گل هايش در اين رقابتها را افزايش بدهد. در آن طرف هم عمر السومه مهاجم ملي پوش الاهلي چند روز پيش توانست براي دومين بار دروازه بيرانوند را در بازي تيم ملي ايران برابر سوريه باز کند تا نشان بدهد راه گلزني به دروازه بان پرسپوليس را مي داند. 

به هر حال اگر پرسپوليس بتواند از سد الاهلي عربستان در امارات عبور کند در آن صورت اين تيم بعد از 15 سال طلسم صعود نکردن به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا را مي شکند. 

محمد انصاري و شجاع خليل زاده تک اخطاره هاي پرسپوليس هستند و الجمعان، آل فتيل، باخشوين و الشمراني هم تک اخطاره هاي الاهلي عربستان هستند و بايد مراقب باشند که در بازي برگشت اخطار نگيرند وگرنه در صورت صعود احتمالي تيمشان به نيمه نهايي نمي توانند در بازي بعدي حضور يابند. 

نينگ داور چيني به همراه کمک هايش ويمينگ و وانگ دکسين قضاوت اين بازي را برعهده دارن

باشگاه خبرنگاران جوان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html