پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227925
کريمي قدوسي در گفتگو با افکارنيوز:
ثبت نام آيت الله رئيسي در انتخابات قطعي است/ اجماع اصولگرايان بر روي يک کانديدا
تاریخ انتشار : 1396/01/15 09:42:08
نمایش : 1410
نماينده مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه درخواست هاي زيادي از آيت اله رئيسي براي حضور در رقابت هاي انتخاباتي رياست جمهوري شده، گفت: ثبت نام آيت الله رئيسي در انتخابات قطعي است.
جواد کريمي قدوسي عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار افکارنيوز با بيان اينکه کانديدا شدن آيت اله سيد ابراهيم رئيسي در انتخابات رياست جمهوري دور دوازدهم يک مطالبه  عمومي از ايشان است، گفت: با توجه به تقاضاي زياد از سوي اقشار مختلف اعم از علما، روحانيون، مردم عادي، دانشگاهيان، دانشجويان، تشکلهاي دانشجويي، کسبه، اصناف، بازاريان و حتي مسئولين و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از ايشان براي کانديدا شدن، حضور وي در عرصه انتخابات براي ايشان تکليف آور است.

وي افزود: اکثر علما و روحانيون در شهرهاي مختلف از جمله تهران، قم، اصفهان، شيراز، مشهد و ... از ايشان درخواست دارند تا وارد عرصه رقابت انتخاباتي شود. همچنين عموم مردم هم همين درخواست را دارند.

عضو فراکسيون ولايت مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه حضور آيت الله رئيسي در رقابت انتخاباتي تقريبا قطعي است، تصريح کرد: با توجه به استقبال مردمي و درخواست هاي انجام شده، انشاله ايشان ثبت نام مي کنند و پيروز انتخابات خواهند بود.

کريمي قدوسي با اشاره به ويژگيهاي آيت الله رئيسي تصريح کرد: ايشان فردي انقلابي، کارآمد، ساده زيست، فعال، پرکار، مومن و مردمي است  که مي تواند از ظرفيت هاي خود براي پياده سازي بسياري از اهداف نظام و انقلاب اسلامي و همچنين پيگيري و تحقق مطالبات مردم استفاده کند.

وي با بيان اينکه با حضور وي وحدت خاص و عميقي بين اصولگرايان بوجود مي آيد، افزود: همه افرادي که مي خواهند در  اين دوره انتخابات ثبت نام کنند، با آمدن آيت الله رئيسي پشت سر وي حرکت و از وي حمايت  مي کنند.

نماينده مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه ايشان بجاي نگاه به کشورهاي بيگانه،به توان داخلي نگاه و اعتماد دارد، اظهار داشت: با حضور ايشان، قطعا دوره خوبي براي اشتغال و توليد خواهد بود و بيکاري کاهش مي يابد. چرا که با استفاده از نگاه به درون و توانايي ملت، مي تواند تحولات خوبي در عرصه اقتصادي و معيشتي مردم بوجود آورد.

کريمي قدوسي با تاکيد بر اينکه در حال حاضر توليد گران و صنعت گران اميدي به اين دولت ندارند، تصريح کرد:  وضعيت بد اقتصادي را تجربه مي کنيم و رکود بر کشور حاکم است که با حضور رئيسي توان بالقوه و نهفته نظام سازماندهي و از حالت فعلي خارج شويم.

وي با بيان اينکه با حضور ايشان علاوه بر تحول در عرصه هاي داخلي، شاهد تحول در عرصه بين المللي و منطقه اي هم خواهيم بود، گفت: در عرصه بين الملل ديگر شاهد باج خواهي زياد دشمنان نظام نخواهيم بود و به دشمنان نظام اعتماد نمي شود بلکه نگاه به توان و نيروهاي داخلي خواهد بود.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، آيت الله رئيسي را يک فرصت دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامي در آستانه اربعين به يک روح تازه، ابتکار جديد ، توان زياد، اميد و خلاقيت نياز دارد که وي اين ويژگي ها را دارد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html