پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227698
استقلال السد را ببرد، دربي تاريخي مي شود
تاریخ انتشار : 1395/11/19 13:00:58
نمایش : 2012
مهدي هاشمي نسب گفت: اگر استقلال برنده بازي امروز باشد، شايد شاهد يک دربي تاريخي باشيم که هيچ وقت تکرار نشود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي هاشمي نسب در رابطه با وضعيت سياه جامگان قبل از ديدار با صباي قم اظهار داشت: بازي مهمي را پيش رو داريم چون صبا حريف مستقيم ما محسوب مي شود و اين مسابقه مي تواند در بقاي يکي از 2 تيم در پايان فصل موثر باشد. البته ما وضعيت خوبي داريم چون بعد از چند هفته مصدومان ما هم رسيده اند و مي توانيم از ترکيب دلخواه خود استفاده کنيم.

وي افزود: ما از هفته گذشته گوران يرکوويچ را هم به ترکيب اضافه کرديم. او که بازيکن سابق استقلال بود و ما شناخت قبلي هم از او  داشتيم، توانست در اولين بازي اش گل بزند.

سرپرست سياه جامگان تصريح کرد: ما از صبا شناخت کاملي داريم. آنها در هفته هاي اخير توانسته اند بازيهاي خوبي ارائه داده و 2 برد به دست بياورند. صبا در نيم فصل دوم بازيکنان خوبي جذب کرده است. ما برخلاف تمام تيمهاي ليگ برتري حتي يک بازيکن اسمي هم نداريم. شايد اگر ستاره در ترکيبمان داشتيم، نمي توانست به ما کمکي کند. ما تيممان ستاره است و به بازيکنان هم گفتيم که ترسي از افتادن نداريم.  اگر قرار است سقوط کنيم، حداقل طوري نشود که هر تيمي به ما لگد نزند و ايستاده بميريم. با اين حال تلاش مي کنيم تيم را نگه داريم.

هاشمي نسب در پاسخ به اين سوال که او چه نقشي در کارهاي فني سياه جامگان دارد، گفت: خداداد عزيزي به من لطف دارد. از زماني که من آمدم، تقريبا تمرينات به من سپرده شده تا از نظر روحي و رواني بازيکنان را آماده کنم. البته نظر آخر را خود خداداد مي دهد.

وي درباره پخش کليپ شب گذشته برنامه نود درباره دربي که او نقش پررنگي در آن داشت، بيان داشت: من برنامه ديشب را نديدم اما به نظر اين لطف خداست که بعد از اين همه سال هنوز هم رسانه ها و مردم به فکر من مي افتند. اتفاقاتي در دوران  فوتبالم رخ داد که ويژه بود. بازيکني که 4 بار با پيراهن پرسپوليس گل زده و سپس به استقلال رفت و بازهم گلزني کرد. شرايط من در آن زمان ويژه بود و با تمام بازيکناني که بين 2 تيم منتقل شدند، تفاوت مي کرد. بعد از آن گلي که با پيراهن استقلال در دربي زدم که ديگر توجهات به من بيشتر شد.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا در سالهاي اخير بازيکني بين استقلال و پرسپوليس جابجا نشده است، گفت: جابجايي يک بحثي است و اينکه بازيکني با شرايط آن دوران من جرات داشته باشد، به تيم رقيب برود، بحث ديگري است. بگذاريد ببينيم اصلا بازيکني هست که 4 گل در دربي بزند تا بخواهد بعد از آن به تيم رقيب برود. فکر نمي کنم اتفاقات آن دوران به اين زودي تکرار شود.

بازيکن سابق استقلال و پرسپوليس درباره دربي پيش رو خاطرنشان کرد: اين دربي بستگي به نتيجه بازي امروز استقلال و السد دارد. اميدوارم استقلال امروز برنده باشد و قطعا پرسپوليسي ها نيز اين را بارها گفته اند. بايد سهميه ايران حفظ شود. اگر استقلال برنده بازي امروز باشد، شايد شاهد يک دربي تاريخي باشيم که هيچ وقت تکرار نشود. من به هواداران مي گويم که منتظر يک دربي جذاب باشند.

کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html