پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227275
پيشنهاد چيني‌ها به ستاره پرسپوليس نجومي شد
تاریخ انتشار : 1395/09/22 12:08:32
نمایش : 1931
باشگاه پرسپوليس هنوز به تيم چيني پاسخ منفي نداده اما احتمال انتقال محمد انصاري ضعيف تر شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يک تيم از ليگ برتر چين خواهان جذب محمد انصاري مدافع ملي پوش پرسپوليس است و براي دريافت رضايت نامه اين بازيکن پيشنهاد خود را از ۵۰۰ هزار دلار به ۸۰۰ هزار دلار و سپس به يک ميليون دلار افزايش داده است.
 
مسئولان باشگاه پرسپوليس به پيشنهادهاي قبلي پاسخ منفي دادند اما با توجه به پيشنهاد جديد و يک ميليون دلاري اعلام کرده اند در نقل و انتقالات زمستاني پاسخ نهايي خود را ارائه خواهند کرد.
 
پرسپوليس هنوز مدافع جديدي به جاي انصاري جذب نکرده اما با يک مدافع کره اي مذاکراتي داشته است. با اين وجود اولويت اصلي مسئولان باشگاه همچنان محمد انصاري است. طرف چيني اعلام کرده تا نقل و انتقالات زمستاني نمي تواند منتظر بماند و همين مسئله احتمال انتقال را ضعيف تر کرده است.
 
طي روزهاي گذشته دو ايجنت ايراني پيشنهادهاي خود براي انتقال انصاري به اين تيم چيني را به باشگاه ارائه کرده اند. انتقال يک ميليون دلاري انصاري با توجه به افزايش نرخ دلار درآمدي نزديک به چهار ميليارد تومان را براي پرسپوليس ايجاد خواهد کرد.
 
مسئولان باشگاه فقط در صورت جذب مدافع شش دانگ ايراني يا خارجي با جدايي انصاري موافقت خواهند کرد، البته آنها با توجه به قطعي شدن جدايي نوراللهي و جدي تر شدن احتمال جدايي عاليشاه نگران انتقادات هواداران و خالي شدن ترکيب دفاعي تيم هم هستند.
 
برانکو ايوانکوويچ سرمربي پرسپوليس صراحتا مخالفت خود با اين انتقال را اعلام کرده و گفته من مخالفم اما سياست و نظر باشگاه بحثي جداگانه است.
 
نکته جالب اين است اين پيشنهاد از ۳۰۰ هزار دلار آغاز شده و با مخالفت هاي پي در پي پرسپوليس تا اين مبلغ وسوسه کننده افزايش پيدا کرده و آن طور که از برخي منابع شنيديم تا رقم سرسام آور ۱،۲ ميليون دلار هم بالا رفته است.


منبع: نود
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html