پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227136
پرسپوليس گزينه اول قهرماني ليگ برتر است/ رضائيان بايد صبر کند
تاریخ انتشار : 1395/09/03 18:41:30
نمایش : 1348
سرمربي پرسپوليس با بيان اينکه بي صبرانه منتظر شروع ليگ است، به روابطش با کي‌روش و تيم ملي هم اشاره کرد و درباره رضائيان گفت: اين بازيکن براي بازگشت به ترکيب اصلي بايد صبر کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش از بازي پرسپوليس با پيکان که بعد از ظهر امروز در سازمان ليگ برگزار شد، گفت: اطمينان دارم شما هم بي صبرانه منتظر شروع ليگ هستيد. اين مدت زماني که در تعطيلات بوديم، از نحوه تمريناتمان راضي بودم.

وي افزود:  کارمان را بدون هفت ملي پوش ادامه مي داديم ولي همين گروه بازيکناني که با ما بودند، با تمام انرژي تلاش کردند تا روز به روز بهتر شوند. مطمئنم کاري که اين مدت کرديم، نتيجه مثبت خود را در ادامه ليگ نشان مي دهد.

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: با تيمي بازي داريم که در رده چهارم جدول قرار دارد. پيکان دو برابر امتياز در بازي خارج از خانه کسب کرده است. فردا هم مي تواند براي پيکان بازي خارج از خانه تلقي شود چون ما پرسپوليس هستيم و گزينه اول قهرماني با هواداران بسيار.

وي افزود: پيکان تيم خوبي جمع کرده و مربي با تجربه اي دارد. اين يکي از بازي هاي کليدي امسال ما است. درباره خودمان هم بايد بگويم عليرضا بيرانوند به خاطر شکستگي مچ دست مصدوم است. همين مشکل براي اميد عاليشاه هم پيش آمد و او را هم فردا در اختيار نداريم. بعضي از بازيکنان هم سرما خورده اند مثل فرشاد احمدزاده، رامين رضائيان ولي ساير بازيکنان سرحال هستند.

برانکو درباره اينکه با وجود پالس مثبت به تيم ملي، پاسخي از سوي کي روش و اعضاي تيم ملي دريافت نکرده است، گفت: نمي دانم منظور شما چيست.

وي درباره اينکه پرسپوليس و وي از تيم ملي حمايت کرده اند ولي اين حمايتها بدون پاسخ مانده، گفت: باشگاه پرسپوليس، من و بازيکنان به هر طريقي از تيم ملي حمايت کرده ايم. هرگز حمايت ما از تيم ملي جاي سئوال نداشته است. هميشه گفته ام وظيفه ما اين است که بازيکنان را طوري پرورش بدهيم که بهتر و بهتر شوند و در اختيار تيم ملي بگذاريم. ملي پوشان ما از پنج ماه، سه ماه را در اختيار تيم ملي بوده اند. حالا مدت بيشتري با ما خواهند بود و انتظار داريم وضعيتشان بهتر و بهتر شود.

سرمربي پرسپوليس درباره اينکه آيا با اعضاي تيم ملي در ارتباط بوده است يا خير، تاکيد کرد: من تماس شخصي با تيم ملي ندارم. ما اينجا هستيم که در خدمت تيم ملي باشيم. بنده از طريق کارم در پرسپوليس دوست داريم تيم ملي روز به روز بهتر و بهتر شود. مشخص است سال گذشته و امسال در تمام زمينه هاي باشگاه قدم هاي خوبي برداشته ايم هم در بخش مديريتي هم در بخش زيرساختها و کارهاي تخصصي.

برانکو درباره وضعيت رامين رضائيان و اينکه آيا اين بازيکن به ترکيب اصلي بازخواهد گشت يا خير، يادآور شد: رامين در کادر بازيکنان ما هست. من تا حالا بارها تکرار کرده ام. يک ضرب المثل مي گويد به ترکيب تيمي که برنده مي شود، دست نمي زنند. من اگر خوب متوجه شده باشم، شما حسين ماهيني را به جاي رامين بيرون مي گذاريد. بايد چه کسي را بيرون بگذارم تا رامين بازي کند؟

وي درباره اينکه پرسپوليس زماني برنده شد که رامين را در ترکيب داشت، گفت: بله، چه زماني که او را داشتيم و زماني که نداشتيم، برنده شديم. قبل از آن کمال کاميابي نيا، مهدي طارمي و علي عليپور چند موقعيت گلزني از دست داده بودند. (بازي با صنعت نفت آبادان) من به کل بازي نگاه مي کنم. بنده گفتم که رامين و بقيه ملي پوشان نزديک به سه ماه در اختيار تيم ملي بودند. رامين حتي ديرتر از بقيه هم به پرسپوليس آمد. او بايد صبر کند تا ببينيم موقعيت به چه شکلي پيش مي آيد.

سرمربي پرسپوليس درباره تمرينات اضافه براي بازيکنان ملي پوش و اينکه گفته مي شود آنها اضافه وزن داشته اند، گفت: چون بازيکنان در تيم ملي برنامه تمريني مختلف نسبت به ما داشتند، برنامه تمرين ديگري براي آنها در نظر گرفتيم. طبيعي است که بايد کمبودهاي تمريني خود را جبران مي کردند. فقط ملي پوشان نيستند که تمرين مضاعف دارند. ما اين تمرين را براي همه داريم. در ماه ها و روزهاي آينده همچنان براي يکسري بازيکنان تمرين مضاعف در نظر خواهيم گرفت. اينکه نوشته اند ملي پوشان اضافه وزن داشته اند را ديگر نمي دانم. 

برانکو در خصوص اينکه بيرانوند در تمرينات امارات با وجود آسيب ديدگي سخت تمرين مي کرد و آيا شما نگران اين مسئله نبوديد؟ گفت: دست بيرانوند شکسته است، طبيعي است که تمرينات فشرده داشته ولي متفاوت با تمرينات قبل. خيلي از تمرينات بيرانوند، تمرين بازيکني بود نه دروازه باني. کار بيرانوند يک نمونه خوب براي ما بود که با دست شکسته بعضي از تمرينات خاص دروازه باني را انجام مي داد و حتي سالن وزنه هم مي آمد. اينها مسائلي است که مي تواند به وي کمک کند و ضرري برايش ندارد. بيرانوند به فکر کم کاري نبوده است. 

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر کيفيت پايين حريفان پرسپوليس در اردوي دبي، گفت: ما شرايط عالي براي اردو داشتيم. برنامه ما اين بود که تمرين فشرده داشته باشيم و دو بازي سبک انجام بدهيم. خودم خواستم حريفان ما تيم هاي ايراني باشند چون در دبي هوادار زياد داريم ولي به ندرت به ورزشگاه مي روند. مي خواستيم ايراني هاي دبي هم به نوعي با ديدن تيم مورد علاقه خود شاد شوند! 

سرمربي پرسپوليس افزود: مي توانستم در امارات با تيم سابق خود يعني الوحده يا النصر و تيم هاي ديگر بازي کنيم. فقط نمي توانستيم با العين بازي کنيم که در آستانه بازي ليگ قهرمانان آسيا بود. خودم تصميم گرفتم با يک تيم آسانتر بازي کنيم چون ممکن بود به خاطر فشار تمرينات بازيکنان ما مصدوم شوند.

برانکو در خصوص برنامه هايش براي عبور از خط دفاعي پيکان، گفت: پيکان بيشتر امتيازاتش را در خارج از خانه به دست آورده است و روي ضد حمله برنامه دارد. تلاش مي کنيم به موقعيت هاي بيشتر گل برسيم. تکرار مي کنم ملي پوشان با ما نبوده اند ولي اينها مهم نيست. ما هدف و خواست خودمان را داريم و آن اين است که در هر مسابقه تهاجمي و زيبا بازي کنيم؛ گل بزنيم و برنده باشيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html