پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205085
توزيع سبد کالا در ماه رمضان
تاریخ انتشار : 1395/03/09 16:12:31
نمایش : 1783
رئيس سازمان بهزيستي از توزيع سبد کالا ميان مددجويان تحت پوشش در ماه رمضان خبر داد و گفت: بخشي از اعتبار اين طرح از سوي وزارت رفاه و مابقي نيز از سوي بهزيستي تامين مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، انوشيروان محسني بندپي در حاشيه افتتاح نمايشگاه رويش هنر در جمع خبرنگاران افزود: خانه فرهنگ و هنر در کنار شيرخوارگاه آمنه با همکاري موسسه شهر ايران که وابسته به سازمان تبليغات است، مکاني را براي عرضه آثار نقاشي هاي نفيس افرادي که در عرصه هاي ملي و بين المللي فعاليت مي کنند، ايجاد کرده و در کنار اين کار نيز کلاس هاي آموزشي براي جامعه هدف بهزيستي از سوي اساتيد مطرح کشور، برگزار مي شود.

وي اظهار داشت: ۵۰ درصد عوايد حاصل از فروش اين تابلوها براي جامعه هدف و مابقي نيز براي عرضه کنندگان اين آثار خواهد بود.

محسني بندپي با اشاره به اينکه اينگونه نمايشگاه ها باب جديدي در تقويت رابطه همکاري بهزيستي و سازمان تبليغات خواهد بود، گفت: استعداد معلولان در اينگونه نمايشگاه ها به عرضه گذاشته مي شود و از اساتيد مي خواهيم که براي بازديد به اين مکان ها بيايند که به طور يقين باعث رشد و شکوفايي استعدادهاي آنها خواهد شد.

وي گفت: برگزاري اين نمايشگاه ها در راستاي ترويج روحيه خير جمعي و خريد آثار نيز به نفع جامعه هدف خواهد بود.

وي همچنين در مورد توزيع سبد کالا در ماه رمضان ميان نيازمندان نيز گفت: اين سبد در برخي مراکز بهزيستي مانند شيرخوارگاه ها و مراکز شبه خانواده در نظر گرفته شده و به طور کلي ميان جامعه هدف توزيع خواهد شد.

به گفته رئيس سازمان بهزيستي هنوز مبلغ نهايي سبد کالا مشخص نشده است که مقداري از اعتبار اين سبد از سوي معاونت رفاهي و مابقي را تقبل خواهيم کرد.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html