پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204018
مکالمه نامحدود تلفن‌همراه مسدود شد/دايي پيگير سوشا/مزاحم تلفني معروف تلگرامي کيست؟
تاریخ انتشار : 1394/10/15 19:43:44
نمایش : 1863
زيبايي دندان ها به قيمت پوسيدگي، دايي پيگير ماجراي سوشا، مرفه‌ترين کشورهاي جهان،کاهش چشمگير گردشگران ايراني ترکيه و... بخشي از گزيده اخبار وبگردي امروز است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار روزانه  را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.


جلاد جديد داعش +عکس
منابع انگليسي روز سه شنبه گفتند که جلاد جديد داعش در فيلم ويدئويي اخير اين گروه تروريستي به احتمال قوي يک شهروند انگليس به نام 'سيذارتا دهار' است.


خانم ها چگونه همسر ايده آل خود را پيدا مي‌کنند؟
يک مرد ايده‌ال همسرش را شريک زندگي مي‌داند و خود را در کنار او حس مي‌کند نه در مقابلش.


بيانيه AFC در واکنش به ادعاي واهي سعودي‌ها
کنفدراسيون فوتبال آسيا در واکنش به اقدام باشگاه‌هاي عربستاني درباره عدم رويارويي با تيم‌هاي ايراني واکنش نشان داد.


سوسک‌ها چطور در بمباران اتمي هيروشيما زنده ماندند؟
بر اساس مطالعات محققين بر روي سوسک ها و چگونگي مقاومت بدن آها در مقابل تشعشعات ناشي از بمب اتمي مشخص شده که نجات يافتن سوسک ها در فاجعه اتمي هيروشيماي ژاپن صحت دارد.


مکالمه نامحدود تلفن‌همراه مسدود شد
طرح مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول، ايرانسل و رايتل با عناوين "هدف رو بزن"، "مکالمه شگفت‌انگيز" و "دِکا" با درخواست سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به پايان رسيد.


آمريکا: داعش تا پايان 2016 نابود نمي‌شود
يکي از مقامات دولت آمريکا گفت: داعش تا پايان ۲۰۱۶ هم نابود نخواهد شد و همچون القاعده به موجوديت خود ادامه خواهد داد.


چرا بچه ها بدزبان مي شوند؟
تنبيه در اغلب موارد نمي تواند جلوي بدزباني کودک را بگيرد.


دايي پيگير ماجراي سوشا شد
سرمربي تيم فوتبال صباي قم پيگير حل مشکل سوشا مکاني شد.


زيبايي دندان ها به قيمت پوسيدگي
زيبايي دندان‌ها در گذشته به هر قيمتي انجام نمي‌شد، اما اين روزها برخي دندانپزشكان هم سعي مي‌كنند به هر قيمتي شما را زيباتر كنند؛ به هر قيمتي حتي به قيمت خراب شدن همه دندان‌هايتان!


اولين واکنش زيدان پس از قبول سرمربيگري رئال
جانشين رافائل بنيتس عنوان کرد از اينکه سرمربي جديد کهکشاني‌ها شده هيجان زده است.


مقامات سعودي: اعدام‌ها عادلانه بود!
هيات عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، اعدام 47 تن شامل شيخ شيعه سعودي براساس دادگاهي "عادلانه" صورت گرفته است و از طرفي هم با وجود روابط تيره و تار با ايران، در مذاکرات صلح سوريه شرکت خواهند کرد.


مرفه‌ترين کشورهاي جهان معرفي شدند
شاخص رفاه لگاتوم رتبه‌بندي سالانه موسسه پژوهشي لگاتوم است که درباره سطح رفاه در ۱۴۲ کشور مختلف منتشر مي‌شود. لگاتوم از سال ۲۰۰۷ اين گزارش را منتشر مي‌کند.


قاتل:همسرم طلا ميخواست او را کشتم
مردي که همسرش را به‌قتل رسانده است، در بازجويي‌ها اعتراف کرد اصرار‌هاي همسرش براي خريد گردنبند طلا باعث اين جنايت شد.


قانون جديد درباره پيش فروش خودرو
در حاليکه در ماه‌هاي اخير برخي خريداران خودروهاي وارداتي به دليل نداشتن پلاک موفق به تحويل گرفتن خودروي خود در موعد مقرر نشده‌اند، براساس يک قانون جديد اين شرکتها پيش از حصول اطمينان نسبت به شماره‌گذاري خودرو مجاز به پيش‌فروش آن نخواهند بود.


اعدام وحشيانه يک نوجوان توسط داعش +عکس
گروه تروريستي داعش، يک نوجوان را در سوريه از بالاي ساختماني به پايين پرت کرد.


عکس يادگاري با اولين هواپيما در ايران
سال 1292 هجري شمسي اولين هواپيما وارد ايران شد که احمدشاه قاجار با آن عکس يادگاري گرفت.


شرط عجيب براي گذشت از قصاص قاتل
شب 30 دي ماه سال 92 وقتي پدر خانواده در طبقه سوم خانه‌اش واقع در خيابان کميل به قتل رسيد، يک سناريوي باورنکردني پيش روي تيم پليسي و قضايي قرار گرفت.


الجبير: حج زائران ايراني تعطيل نمي‌شود
عادل الجبير در يک نشست خبري سخن گفت که دولت عربستان تصميم گرفته تا تمامي شهروندان سعودي را از سفر به ايران منع کند.


نامه «القاعده» به «داعش» درباره ايران
«القاعده نامه اي به گروهک تروريستي داعش با موضوع ايران ارسال کرده که از زبان ابومحمد عدناني سخنگوي داعش به جزييات اين نامه اشاره شده است.»


10 نکته براي حفظ سلامت دستگاه گوارش
استرس مي تواند روي هر بخش از سيستم گوارش تاثير بگذارد.

پيش دانشگاهي حذف مي‌شود
معاون متوسطه وزير آموزش و پرورش با بيان اينکه نمرات پايه دوم و سوم متوسطه يعني پايه‌هاي ۱۱ و ۱۲ به عنوان سابقه تحصيلي خواهند بود، مطرح کرد: اين طرح در ورود دانش‌آموزان به دانشگاه تاثيرگذار خواهند بود.

ترکيبات جديد براي درمان افسردگي
محققان ترکيبي به نام hydroxynorketamine را شناسايي کردند که مي‌تواند علائم افسردگي را به سرعت و بدون عوارض جانبي ناخواسته مرتبط با دارو‌هاي روانگردان درمان کند.

کاهش چشمگير گردشگران ايراني ترکيه
«روابط نزديک اقتصادي و سياسي ميان دو کشور ترکيه و ايران و همچنين برخي جذابيت‏هاي اجتماعي ترکيه براي گردشگران ايراني، در سال‏هاي گذشته اين کشور را به نخستين مقصد گردشگران ايراني تبديل کرده بود؛ اما در سال 2015 ميلادي بنا به دلايل مختلف از اقبال ايراني‏ها به اين مقصد توريستي کاسته شده است.»

خوراکي هاي مخصوص کودک نابغه
آهن يکي از املاح اصلي است که باعث مي‌شود کودکان پرانرژي باشند.


نگاهي به تجارت ايران با 6 کشور عربي خليج‌فارس
کشورهاي حاشيه خليج فارس روابط تجاري خوبي با ايران دارند و در عين حال بازار مناسبي براي افزايش صادرات غيرنفتي ايران به حساب مي‌آيند، در عين حال اين تجارت براي طرف مقابل نيز سودمند است اما اگر به دلايل سياسي تصميماتي بگيرند که منجر به قطع روابط اقتصادي دو کشور شود، قطعا بيشترين زيان اين اقدام متوجه آنها خواهد بود.

رواج طنزهاي مستهجن در فضاي مجازي/مزاحم تلفني معروف تلگرامي کيست؟
اين روزها نه تنها سبک زندگي مردم تغيير کرده است بلکه شيوه تفريح جوانان هم تغيير کرده است و فضاي مجازي بستري تازه و نا شناخته را براي تفريح جوانان فراهم آورده که بحث آسيب شناسي آن بسيار جدي است.شما هم اگر دهه 60 اي و 50 اي باشيد و اهل گشت و گذار در شبکه هاي...

دختر مي خواهيد يا پسر؟
«دختر مي‌خواهيد يا پسر؟ تعيين جنسيت جنين قبل از بارداري، جنسيت فرزندتان را به دلخواه خود تعيين کنيد.» اينها جملاتي است که اين روزها در بسياري از مراکز و کلينيک‌هاي درمان ناباروري ديده مي‌شود.

از شير مرغ تا جان آدميزاد؛ تبليغات لجام‌گسيخته «جنسي»!
مدتي است محصولات جنسي و فيلم‌هاي آموزش بهداشت جنسي به راحتي در برخي داروخانه‌هاي سطح شهر به فروش مي‌رسد در آن سوي ماجرا هم موج گسترده تبليغات محصولات جنسي و داروهاي تقويت قواي جنسي به صورت گسترده در فضاي...
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html