پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183185
فتنه هسته اي بزرگ‌تر از ساير فتنه ها است/ مراقب طمع آمريكا در دوران پساتحريم باشيم
تاریخ انتشار : 1394/07/15 13:14:51
نمایش : 1634
فرمانده كل سپاه پاسداران تاكيد كرد: بايد مراقب حضور آمريكايي ها در دوران پساتحريم در كشور و منطقه باشيم و اجازه ندهيم در اين روزها انقلاب با جهموري اسلامي مبادله نشود چون اين دو لازم و ملزوم هم هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز سرلشگر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران در مراسم كنگره شهدا چهارمحال و بختياري اظهار كرد: استان چهارمحال و بختياري يكي از استان‌هاي موثر در تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و انقلاب است.

وي با بيان اينكه در اين نشست‌ها و كنگره ها بايد به ترسيم راه شهدا بپردازيم و بدانيم شهدا از چه اصول، راهبردها و خط و مشي پيروي كردند ادامه داد: بايد تلاش كنيم در اين مسير و به دنبال تحقق آن باشيم.

اين مسئول با اشاره به آيه ۱۴۶ سوره آل عمران بيان داشت: راه شهدا همان است كه قرآن ترسيم كرده و عبارت است از سست نشدن در برابر فشارها و سختي ها و تحريم ها، عدم نشان دادن ضعف و سستي در مقابل دشمن، نداشتن نرمش در مقابل دشمن و... .

سرلشگر جعفري تاكيد كرد: دشمنان اسلام و برخي افراد در كشور به اين اصول اساسي توجه ندارند و مردم را به سازش در مقابل دشمنان ترغيب مي‌كنند.

وي با تاكيد بر لزوم شناخت راه صحيح انقلاب تصريح كرد: اوايل انقلاب تشخيص راه انقلاب و شناخت دوست از دشمن آسان بود اما امروزه در عرصه جنگ نرم قرار داريم و در بخش‌هاي مختلف فكري، سياسي و اعتقادي به راه افتاده است تشخيص راه سخت است.

اين مسئول در ادامه گفت: در طول دوران بعد از انقلاب با چهار فتنه بزرگ مواجه بوديم كه توسط دشمنان انقلاب آمريكا و خصوصا همراهان او در منطقه و برخي طرفداران داخلي كه مخالفان راه راستين انقلاب بودند رقم خوردند.

فرمانده سپاه پاسداران اولين فتنه را راه انداختن اختلافات جنگ داخلي كه بيشتر دشمنان داخلي در آن نقش داشتند دانست و اضافه كرد: فتنه دوم در تاريخ دوم خرداد شكل گرفت و در آن دشمن به دنبال توقف انقلاب اسلامي بوده وبا هوشياري و بيداري مردم بصير از اين فتنه عبور كرديم.

وي فتنه سوم را در هشت ماهه سال ۸۸ دانست و بيان داشت: اين فتنه بسيار سخت و پيچيده بود و با آگاهي مردم به حماسه ۹ دي ختم شد.

وي با اشاره به پيام ۹ دي و انتقال اين پيام به مردم دنيا گفت: تنها راه سعادت جوامع اسلامي اطاعت از ولايت‌فقيه است و فتنه هسته اي فتنه بزرگتر است كه دشمنان با آن بيشترين فشار را به مردم وارد مي‌كنند.

سرلشكر جعفري ادامه داد: رهبر قبل از تشكيل اين دولت فرمودند من براي حل اين مشكل تصميم گرفتم فاز جديد مذاكرات انجام شود و امروز اگر اين مذاكرات به نتيجه رسيد مسير تصويب آن بر عهده رهبري است.

وي تاكيد بر اينكه: نكته اساسي و مهم بعد از توافق و تصويب برجام اين است كه ما وارد فضاي جديد مي‌شويم كه دشمنان انقلاب چه در داخل و چه در خارج به دنبال سوءاستفاده از اين مسير براي انحراف مسير در انقلاب هستند و رهبر براي اين خطر مدام تذكر مي‌دهند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره سخنان رهبر افزود: چند روز بعد از اتمام مذاكرات فرمودند امريكايي ها براي ورود به ايران نقشه كشيدند و اشاره مي كنند به ورود آمريكا به كشور در دوران پساتحريم ورودشان به منطقه.

وي نفوذ دشمن را يكي از تهديدهاي بزرگ براي كشور دانست و خاطرنشان كرد: به اين دليل است كه شرايط جديدي در دوران پساتحريم بوجود مي آيد و رهبر نفوذ سياسي در اين زمينه را از همه مهم‌تر مي‌دانند.

جعفري يكي از نشانه‌هاي اين نفوذ را ايجاد خلل در باورهاي انقلابي مردم عنوان و گفت: اين نفوذ به طور غيرمستقيم در حرفهاي مطرح شده و ارزشهاي اسلام و انقلاب را زير سوال مي‌برد.

فرمانده سپاه پاسداران مقاومت در برابر زورگويي هاي دشمن و تسليم نشدن در برابر اين زورگويي ها را بسيار مهم دانست و تاكيد كرد: بنا بر فرموده رهبر عده اي به دنبال توقف انقلاب هستند و برخي حرفهايي مي‌زنند كه منبع آن اتاق فكرهاي خارجي است و معتقد هستند انقلاب تمام شده است.

اين مسئول تبديل انقلاب به جمهوري اسلامي را از حرفهاي خطرناك پوشش دار عنوان و ادامه داد: انقلاب اسلامي قابل تبديل به جمهوري اسلامي نيست و اينها لازم و ملزوم هم هستند.

وي توجه همگي به نفوذ فكري و فرهنگي دشمنان را بسيار مهم دانست و بيان داشت: حيات، عزت، اقتدار و عظمت ايران به داشتن و حفظ انقلاب است.

فرمانده سپاه پاسداران مزيت برتر جمهوري اسلامي را داشتن روحيه انقلابي بيان و تاكيد كرد: دشمنان جرات نگاه چپ انداختن به انقلاب را ندارند و اين به دليل وجود همين روحيه است.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html