مدير کل تامين اجتماعي استان گفت: خدمات غير حضوري از سوي سازمان تامين اجتماعي د ر راستاي تحقق دولت الکترونيک مي باشد و اين استان پيشرو در ارائه خدمات غيرحضوري به مخاطبان خود توانسته است جايگاه قابل قبولي در کشور پيدا کند.

به گزارش
پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از
جهانبين نيوز مدير کل تامين اجتماعي استان با اعلام اين خبر گفت: اداره کل استان در سه ماهه خرداد لغايت مردادماه سال جاري براي دومين بار متوالي در ارزيابي هاي صورت پذيرفته از سوي ستاد مرکزي سازمان تامين اجتماعي در راستاي گسترش خدمات غير حضوري سازمان تامين اجتماعي و با هدف تکريم ارباب رجوع، کاهش مراجعات به شعب وکارگزاريها ،جلوگيري از اتلاف وقت بيمه شدگان، افزايش سرعت واعتبار محاسبات بيمه اي و کاهش سفرهاي درون شهري توانست با ميانگين ۶۸ درصد برگه هاي صادره و پرداخت شده در دوره مذکور در بين استانهاي کشور مقام نخست را به خود اختصاص دهد.
غلامرضا محمدي افزود: خدمات غير حضوري از سوي سازمان تامين اجتماعي د ر راستاي تحقق دولت الکترونيک مي باشد و اين استان پيشرو در ارائه خدمات غيرحضوري به مخاطبان خود توانسته است جايگاه قابل قبولي در کشور پيدا کند.
محمدي بيان داشت: بيمه شدگان شعب اداره کل استان چهارمحال و بختياري شامل بيمه شدگان اختياري، حرف ومشاغل آزاد ،قاليبافان ،رانندگان و کارگران ساختماني مي توانند با مراجعه به سايت رسمي سازمان به نشاني www.tamin.ir نسبت به دريافت فيش و پرداخت حق بيمه از طريق اين سامانه اقدام نمايند.