پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182281
زمان قطعي آزمون استخدامي آموزش و پرورش
تاریخ انتشار : 1394/05/03 12:21:38
نمایش : 2913
وزير آموزش و پرورش از قطعي شدن اعلام جزئيات آزمون استخدامي آموزش و پرورش در هفته جاري خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي‌ اصغر فاني وزير آموزش و پرورش در حاشيه امضاي تفاهم‌نامه با سازمان زندان‌ها در خصوص زمان دقيق برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش اظهار داشت: هماهنگي با سازمان مديريت نهايي کرديم و برگزاري اين آزمون با سازمان سنجش است که در حال نهايي کردن محتوا، منابع و تاريخ برگزاري آزمون هستيم که اميدواريم در اين هفته قطعي شود.

وي درخصوص اينکه آيا به صورت قطع و يقين جزييات اين آزمون در هفته جاري ابلاغ مي‌شود خاطر نشان کرد: اميدواريم، فقط بحث هماهنگي‌ها است و اگر نه آنچه که مربوط به آموزش و پرورش بود مدت‌ها است که آماده شده است.

فاني در خصوص برگزاري اين آزمون و محول شدن آن به سازمان سنجش گفت: جلساتي را داشتيم و هماهنگي نهايي بايد با سازمان سنجش قطعي شود و سپس موضوع را اعلام مي‌کنيم.

وزير آموزش و پرورش در پاسخ به اين پرسش که آيا اين آزمون در آبان ماه برگزار خواهد شد گفت: خير، اين يک مجوز خاص است که گرفته‌ايم و غير از آزمون‌هاي ادواري سازمان سنجش است و آزمون در تابستان برگزار مي‌شود.

وي افزود: افرادي که در اين آزمون پذيرفته مي‌شوند پس از گزينش و مصاحبه يک دوره يک ساله را در دانشگاه فرهنگيان براي آشنايي با حرفه معلمي طي مي‌کنند در حالي که استخدام‌‌هاي ادواري ساير نهادها چنين شرايطي را ندارد زيرا اين آزمون براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگيان است و اگر گواهينامه معلمي دريافت کنند به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html