پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182078
آخرين وضعيت نقل و انتقالات پرسپوليس/حاج صفي گزينه جديد
تاریخ انتشار : 1394/04/15 19:01:10
نمایش : 2102
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت:بعضي مشکلات درون خانوادگي است و لزومي نداشت عليپور اين صحبت ها را از طريق رسانه ها مطرح کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر طاهري طي مدتي که به عنوان سرپرست باشگاه مجددا مشغول به کار شده با فشار زيادي روبه رو بوده است. وي که براي بار دوم به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده حالا در فاصله چند روز مانده به شروع رقابت هاي ليگ بايد هم براي انتخاب اسپانسر و هم جذب بازيکنان تلاش خود را انجام دهد.

وي در خصوص مسائل مختلف باشگاه به صحبت پرداخت که در زير مي خوانيد:

*در روزهاي اخير اخبار خوبي از باشگاه پرسپوليس به گوش مي رسد که کمي هواداران را اميدوار کرده است.

ما هر کاري که مي کنيم براي خوشنودي دل هواداران است و مي خواهيم آنها از تمام شرايط راضي باشند. ما از ابتدا هم گفتيم به دنبال اين هستيم که امسال تيم قدرتمندي را روانه رقابت ها کنيم تا هواداران از تيم راضي باشند اما مهم اين است که باشگاه به دنبال تعامل بر اساس فهرست سرمربي است تا با بازيکنان مد نظر برانکو ايوانکوويچ به مذاکره بپردازد و مطمئنا طي چند روز آينده اخبار خوبي از سوي باشگاه به گوش خواهد رسيد.

*شما ديروز مذاکرات خودتان را با محسن مسلمان آغاز کرديد. در حال حاضر مذاکراتبه کجا انجاميد؟

ما با مسلمان به توافقات اوليه رسيده ايم و تنها مانده رضايت نامه اين بازيکن از سوي باشگاه ذوب آهن صادر شود تا در صورت توافق نهايي با اين بازيکن قرارداد ببنديم.

*آيا براي گرفتن رضايت نامه محسن مسلمان با باشگاه ذوب آهن تعامل خواهيد کرد؟

بله، مطمئنا باشگاه هم تلاش خودش را انجام مي دهد تا با باشگاه ذوب آهن تعامل و رضايت نامه مسلمان را دريافت کند. البته مطمئنا وقتي که قرارداد رسمي شود از سوي باشگاه اعلام خواهد شد.

*آخرين وضعيت ضرغام اسماعيل به کجا انجاميد؟

بالاخره اين بازيکن در فهرست سرمربي تيم قرار دارد و برانکو هم به اين بازيکن اعتقاد دارد اما مهم اين است که براي هر قراردادي دو طرف بايد با يکديگر توافق کنند، هم باشگاه و هم بازيکن. ما به دنبال جذب اين بازيکن هستيم اما اين بازيکن عراقي هم بايد قدمي به جلو بردارد تا در صورت توافق دوطرفه با ضرغام اسماعيل قرارداد امضا کنيم.

*حاج صفي با باشگاه سپاهان به اختلاف خورده و قراردادش را با اين باشگاه امضا نکرده است. آيا با اين بازيکن هم وارد مذاکره خواهيد شد؟

بايد بگويم ما نمي دانستيم که اين بازيکن در حال حاضر با سپاهان قرارداد ندارد و به همين دليل تا به حال با اين بازيکن هيچ مذاکره اي نکرديم اما اگر اين موضوع صحت داشته باشد و حاج صفي بازيکن آزاد باشد مطمئنا هر چه سريعتر با اين بازيکن وارد مذاکره خواهيم شد. ما هم دوست داريم او را در اختيار داشته باشيم.

*امروز يکي از رسانه ها در خصوص مشکل مسکن عليپور نوشته بود. آيا مشکل اين بازيکن حل شده است؟

من به عنوان سرپرست باشگاه هميشه تلاش کرده ام که به مشکلات بچه ها رسيدگي کنم و تا جايي که بضاعت باشگاه است مشکلات را حل کنم اما فکر مي کنم بعضي مشکلات درون خانوادگي است و لزومي نداشت عليپور اين صحبت ها را از طريق رسانه ها مطرح کند. مطمئنا به زودي با اين بازيکن جدي صحبت خواهم کرد.

*ماريچ، مدافع کروات جديدتان، در چند روزي که اعلام کرده بود به کرواسي سفر کرده در اصفهان حضور داشت و در تمرينات ذوب آهن شرکت کرده بود. آيا از اين موضوع خبر داشتيد؟

نمي خواهم وارد جزييات اين موضوع شوم اما مهم اين است بازيکن تا وقتي با تيمي قرارداد ندارد هر جايي که دلش بخواهد مي تواند برود اما وقتي قرارداد بست ديگر بايد پايبند به قراردادش باشد و طبق مقررات باشگاه عمل کند. اين مدافع کروات از زماني که با پرسپوليس قرارداد بسته در تمرينات تيم شرکت کرده و کاملا در روي خط مقررات باشگاه راه مي رود.

*کريم باقري همچنان در تمرينات سرخپوشان غايب است. اين در حالي است که قنبرپور هم به عنوان کمک دوم برانکو در تمرينات شرکت نمي کند.

همانطور که از قبل هم گفته بودم کريم باقري به دنبال حل کردن مسائل شخصي خود است که آن را با باشگاه در ميان گذاشت و مطمئنا با حل شدن مسائل خود در چند روز آينده در تمرينات سرخپوشان شرکت خواهد کرد اما در خصوص مصطفي قنبرپور، وي در حال حاضر بيشتر در کنار من حضور دارد تا به من کمک کند و مطمئنا وقتي سرمان کمي خلوت شود در تمرينات تيم شرکت خواهد کرد.

*اما شايعه شده باقري از دست مسئولان باشگاه ناراحت است.

اصلا چنين چيزي نيست و هيچ ناراحتي وجود ندارد. همانطور که گفتم بعد از حل شدن مسائل شخصي باقري او را در کنارمان خواهيم داشت.

*وضعيت اسپانسر به کجا انجاميد؟

ما در حال مذاکره با اسپانسر هستيم و در چند روز آينده اسپانسر مورد نظر باشگاه را به هواداران و رسانه ها اعلام خواهيم کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html