پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182070
فقط دو بازيکن ديگر جذب پرسپوليس مي شود
تاریخ انتشار : 1394/04/15 13:00:18
نمایش : 1682
سرپرست باشگاه پر‌سپوليس مي‌گويد اين باشگاه 90 درصد ليستي که برانکو خواسته جذب کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر طاهري درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات در باشگاه پر‌سپوليس، اظها‌ر داشت: «ما تا به امروز روند خوبي را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشته‌ايم و فقط مانده در پست د‌ر‌وازه‌بان و همين طور يک پست ديگر بازيکن جذب کنيم تا تيم‌مان کامل شود. در روزهاي اخير با تمام وجود تلاش کرديم که خيلي هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر تيم‌مان را کامل کنيم تا با نفرات کامل تمرينات ادامه يابد.»



سرپرست باشگاه پر‌سپوليس در پاسخ به اين پرسش که پر‌سپوليس قرار است در چه کشوري اردو برگزار کند؟ توضيح داد: «از ابتدا قرار بود در يکي از کشورهاي اروپايي اردو بزنيم، اما به دليل مشکلات ويزايي تصميم گرفتيم به ترکيه برويم و در آنجا اردو را برگزار کنيم. ترکيه از امکانات خوبي برخوردار است و مي‌توانيم اردوي خوبي را در آنجا برگزار کنيم.»



طاهري درباره ناراحتي هواداران از روند يارگيري اين تيم نيز، خاطر‌ نشان کرد: «هو‌اد‌ا‌ران حق دارند نگران تيم‌شان باشند ولي بايد اين را بدانند که ما با تمام وجودمان براي اين که تيم خوبي ببنديم، تلاش مي‌کنيم. ما روي ليست برانکو ايوانکوويچ کار مي‌کنيم و بازيکناني که او از ما درخواست کرده جذب مي‌کنيم و تا به امروز چيزي حدود ۹۰ درصد ليستي که برانکو به ما داده بود را تحقق بخشيديم. ان‌شا‌ء‌الله با جذب يکي، دو بازيکن ديگر ليست بازيکنان‌مان کاملا خواهد شد.»



وي در ادامه خاطر‌ نشان کرد: «براي جذب بازيکن به هيچ عنوان مشکل بودجه‌اي نداريم و نداشته‌ايم و فقط سعي کرديم بازيکني که سرمربي مي‌خواست را جذب کنيم. شايد در اين بين هواداران روي يکي، دو بازيکن نظر داشتند اما ما نسبت به آن ليستي که سرمربي ارائه کرده بازيکن جذب کرده‌ايم.»



سرپرست باشگاه پر‌سپوليس در پايان درباره وضعيت اسپانسر باشگاه نيز، گفت: «در حال مذاکره هستيم تا با يک اسپانسر خوب به توافق برسيم.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html