پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182064
زمان استخدام در آموزش و پرورش از زبان فاني
تاریخ انتشار : 1394/04/15 12:34:35
نمایش : 2739
وزير آموزش و پرورش گفت: برگزاري آزمون استخدامي برحسب سياست‌هاي بومي گزيني در اواسط تابستان برگزار خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از باشگاه خبرنگاران، علي‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش از اعلام زمان برگزاري آزمون استخدامي در اواسط تابستان خبر داد.
 
وي در ادامه افزود: هم اکنون مجوز 5 هزار نفر استخدام از سازمان مديريت اخذ شده است و مربيان بر حسب اعلام نياز و با توجه به سياست‌هاي بومي‌گزيني در اين آزمون شرکت خواهند کرد.
 
رئيس آموزش و پرورش تصريح کرد: رشته‌ها بر حسب نياز وزارتخانه اعلام مي‌شود و همه افرادي که داراي مدرک ليسانس و بالاتر هستند امکان شرکت در آزمون را خواهند داشت.
 
بنابر اين گزارش قريب به سه سال است که متقاضيان استخدام در آموزش و پرورش چشم به راه خبر‌هاي خوبي مبني بر جذب نيرو در اين وزارتخانه هستند.
 
 آزمون استخدامي از آغاز تا امروز
 
در ارديبهشت ماه سال 92 وزير وقت آموزش و پرورش از برگزاري آزمون استخدامي در اين وزارتخانه خبر داد و گفت: طبق قانون اين آزمون بايد طي دو سال در شرايطي برگزار شود که حق هيچ‌يک از همکاران ضايع نشود. اما در آخرين روزهاي کاري اين وزير تصميم بر اين شد که معلم‌ها از طريق دانشگاه فرهنگيان، دانشگاه شهيد رجايي و فقط در مواردي خاص از طريق آزمون جذب شوند.
 
در آبان 92 نيز علي‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش اعلام کرد فعلا به جز آزمون مربيان پيش‌دبستاني، آزمون استخدامي نداريم و در صورت اخذ مجوز‌هاي لازم جذب نيرو خواهيم داشت.
 
خرداد ماه سال گذشته وزير آموزش و پرورش زمان پيشنهادي براي مربيان پيش‌دبستاني را 17 مرداد 93 اعلام کرد و گفت: دستورالعمل اين آزمون تهيه شده و نيازمند هماهنگي نهايي با معاونت توسعه منابع انساني رياست جمهوري است تا ابلاغ شود.
 
اواخر تيرماه 93 رئيس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: دولت هنوز مجوز استخدامي را براي برگزاري آزمون مربيان پيش‌دبستاني و نيرو‌هاي شرکتي صادر نکرده است همچنين زمان برگزاري آزمون مشخص نيست.
 
4 مرداد 93، وزير آموزش و پرورش گفت: به زودي زمان برگزاري آزمون مشخص مي‌شود.
 
اما از مهر 94 اظهار نظرها پيرامون اين آزمون پررنگ‌تر شد.
 
19 مهر 93 معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش گفت: استخدام مربيان پيش‌دبستاني فعلا منتفي است.
 
30 مهر 93 باشگاه خبرنگاران، نمايندگان مجلس با ارسال نامه‌اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي خواستار پاسخگويي وزير در مورد اجراي قانون استخدام مربيان پيش‌دبستاني شدند.
 
30 دي ماه 93 نوبخت معاون برنامه‌ريزي رئيس جمهور گفت: براي جذب نيرو در هيچ دستگاهي منع قانوني نداريم و آموزش و پرورش هر زمان اراده کرد نسبت به استخدام و جذب نيرو اقدام کند.
 
سه اسفند 93 فاني وزير آموزش و پرورش گفت: درخواست اين وزارتخانه براي استخدام 5 هزار نفر تنظيم و به دولت ارائه شده است.
 
18 اسفند 93 بطحايي معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش گفت: تا يک ماه ديگر اطلاعيه برگزاري آزمون استخدام برگزار مي‌شود.
 
16 فروردين 94 بطحايي گفت: آزمون استخدامي تابستان امسال برگزار مي‌شود.
 
13 ارديبهشت 94، فاني گفت: دستورالعمل استخدام 5 هزار نفر در آموزش و پرورش تا 15 خرداد صادر مي‌شود و اولويت با فرزندان فرهنگيان است.
 
7 تيرماه 94، سليمي جهرمي رئيس مرکز برنامه ريزي نيروي انساني و فناوري اطلاعات آموزش و پرورش گفت: برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش قطعي است اما براي زمان آن تصميم قطعي نداريم
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html