پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182055
آخرين اخبار ليگ برتر
تاریخ انتشار : 1394/04/14 09:13:45
نمایش : 2046
با اين که تيم هاي ليگ برتري خود را براي ليگ پانزدهم آماده مي کنند اما هنوز اغلب آنها به ثبات لازم نرسيده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در آستانه ليگ پانزدهم، تيم ها و مربيان در صدد جذب بازيکنان مورد نظر و آماده سازي تيم هستند. آخرين اخبار ليگ برتر را در خبر زير مي خوانيد.


گسترش در سرعين اردو مي زند

تيم گسترش فولاد براي آمادگي هرچه بيشتر در سرعين اردبيل اردو مي زند و زياد از تبريز دور نخواهد شد. تيم گسترش فولاد در راستاي صرفه جويي در هزينه ها در سرعين اردبيل اردو مي زند و در صورتي که اسپانسري جديد با اين باشگاه همکاري کند اردويي برون مرزي هم خواهد داشت. البته سرمربي اين تيم دليل لغو اردوي برون مرزي را سرباز بودن برخي بازيکنان و مشکلات خروجي آنها عنوان کرده است ولي به نظر مي رسد مشکل مالي عمده دليل گسترشي ها براي برپايي اردو در سرعين به جاي خارج از کشور است.


نشست مشترک مربي و مدير عامل سپاهان با بازيکنان

مربي و مدير عامل تيم سپاهان در نشستي مشترک با بازيکنان اين تيم در مورد ادامه هاي برنامه هاي اين تيم توضيحاتي ارائه دادند.

حسين فرکي که براي دوران تقاهت راهي تهران شده بود به اصفهان برگشت و در نشستي مشترک همراه مهرزاد خليليان با بازيکنان صحبت کرد. فرکي در اين جلسه در مورد ادامه برنامه هاي تيم سپاهان و اردوي اين تيم مسائلي را مطرح و بازيکنان را در جريان برنامه هايش قرارداد.


احمدزاده به جاي دايي

در صورتي که دايي سکان هدايت تيم ملوان را برعهده نگيرد دستيارش به عنوان جانشين او انتخاب مي شود.

پيش از اين نوشتيم که با توجه به مالکيت بهشتي بر بيش از ۷۰ درصد سهام تيم ملوان وي قصد دارد علي دايي را به عنوان سرمربي اين تيم برگزيند ولي اخيرا خبر دار شديم دايي تمايلي به مربيگري در انزلي ندارد. البته مشکل دايي با انزلي و انزلي چي ها نيست بلکه او از مربيگري در تيم هاي شهرستاني امتناع مي کند.

از اين رو در صورتي که دايي مربي ملوان نشود محمد احمدزاده جدي ترين گزينه اين تيم براي سرمربيگري محسوب مي شود. اين در حالي است که بهشتي در محفلي خصوصي از دايي به عنوان سرمربي و احمد زاده به عنوان دستيار او نام برده است.


کرمي به سمت فولاد مايل شد

با پيوستم پادواني به سپاهان جا براي عبدالله کرمي تنگ شد و او را دوباره به سوي فولاد متمايل کرد. هر چند در ظاهر سپاهاني ها کار با عبداله کرمي را تمام شده مي دانند و مدعي هستند اين بازيکن در اصفهان مي ماند ولي اتفاقات اخير در مورد شکايت مديربرنامه هاي اين بازيکن و احتمال بازي نکردن وي به دليل محروميت باعث شد اصفهاني ها به دنبال پادواني بروند. البته پادواني از ابتدا گفته بود با سپاهان توافق کرده است ولي کرمي اميدوار بود مشکلش با اين تيم حل شود ولي ظاهرا سپاهاني اميد چنداني به او ندارند .

از اين رو احتمال بازگشت اين بازيکن به فولاد دوباره قوت گرفتت و احتمال دارد کرمي با توجه به پيوستن پادواني به سپاهان و حضور عقيلي در اين تيم دوباره راهي فولاد شود.


هيچ ستاره در ليست اسکوچيچ نيست

دراگان اسکوچيچ براي بستن تيم فولاد و تقويت اين تيم هيچ علاقه اي به جذب بازيکنان اسمي و مطرح ليگ نشان نمي دهد.به نطر مي رسد دراگان اسکوچيچ براي بستن تيم فولاد دنبال ستاره نيست. اين مربي که تا کنون براي جذب بازيکنان نامدار ليگ تلاشي نکرده است ،هيچ سوپر استاري را در ليست خود ندارد و در پي بازيکناني است که در ترکيب تيمش تاثير گذار بوده و کمتر اسمي بزرگ داشته باشند. البته وي اخيرا از نحوه يارگيري و پيشرفت فولاد در اين خصوص گله کرده بود ولي هيچ گاه مدعي نشد بازيکن معروفي مي خواهد که باشگاه در خريد آن ناتوان بوده است.

ضمن اين که فولادي ها دست او را در نقل و انتقالات باز گذاشته اند و او مستقيما جذب بازيکنان را انجام مي دهد.با اين حال با توجه به خريد حسين ابراهيمي ، مهدي دغاغله و حسين مالکي تا کنون و پيگيري وضعيت بازيکناني چون علي اصغر عاشوري، عبدالله ناصري و عارف آغاسي (فولادنوين ) عبدالله حسيني (فولاد يزد)، محمود مطلق زاده (اميدهاي فولاد خوزستان)که در ليست خريد او قرار دارند کاملا مشخص است که او سياست متفاوتي را دنبال مي کند.


قلعه نوعي مربي تراکتور مي شود؟

يکي از اطرافيان امير قلعه نوعي در حال بازار گرمي براي اين مربي است. در حالي که تراکتوري ها با هزار زحمت توني الويرا را به تبريز کشاندند و براي فصل بعد با او توافق کردند برخي سعي دارند موضوع را طور ديگري جلوه دهند و قلعه نوعي را گزينه تراکتور بدانند.

اخيرا شنيده ايم يکي از نزديکان قلعه نوعي که چند سالي است در کنار او فعاليت مي کند شايعه کرده امير قلعه نوعي راهي تراکتور مي شود و فصل بعد مربي اين تيم تبريزي است .

وي سعي دارد به اين ترتيب با توجه به پيشنهادي که اين مربي از استقلال اهواز و پيکان دارد براي او بازار گرمي کند.البته به نظر مي رسد اميرخان خود در جريان اين موضوع نيست چرا که او با هوش تر از اين است که چنين بازاري راه بيندازد.اين در حالي است که اخيرا شايعه شده است توني قصد ترک تراکتور را دارد البته مسئولان اين تيم به شدت اين موضوع را تکذيب کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html