پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181980
آخرين وضعيت پرسپوليس در نقل و انتقالات؛ اخبار خوش در راه است
تاریخ انتشار : 1394/04/06 12:17:41
نمایش : 3266
اگر به جمع حاضران در تمرين پرسپوليس سه خريد جديد تيم و البته احمدزاده را اضافه کنيد و بازگشت نوري، نوروزي، عاليشاه و علي عسگري را متصور شويم، پرسپوليس برانکو در اين هفته 19 بازيکن خواهد داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تلاش‌هاي مسئولان باشگاه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات هنوز جواب نداده اما به احتمال فراوان امروز اخبار خوشي از باشگاه سرخ به هواداران نگران و دلواپس اين تيم خواهد رسيد.


مسئولان باشگاه پرسپوليس هفته گذشته جلسات متعددي با بازيکنان مد نظر خود انجام دادند که در سه مورد احتمالا امروز يا نهايتا فردا همکاري طرفين نهايي خواهد شد.


رامين رضاييان، سرگئي پاشنکو و کمال کاميابي‌نيا را بايد پرسپوليسي دانست و اين سه مهره اولين خريدهاي طاهري و همکارانش براي فصل تازه خواهند بود.


* رضاييان به خاطر پدرش مي‌آيد

رضاييان که از سپاهان و استقلال هم پيشنهاد داشت و البته رقم بالايي درخواست کرده بود، ظاهرا به خاطر علاقه شديد پدرش به پرسپوليس، سرخپوش خواهد شد اما مشخص نيست او که به اين باشگاه پيشنهاد ۱.۳ ميلياردي داده بود با چه مبلغي سرخپوش مي‌شود چرا که باشگاه پرسپوليس بعيد است با بازيکني بيش از يک ميليارد تومان قرارداد ببندد.


* کاميابي‌نيا با قراردادي ۳۰۰ ميليوني مي‌آيد؟

کاميابي‌نيا هافبک مياني ۲۷ ساله‌اي که يک بار تيم اميد به خاطر اخطارهاي گمشده او از مرحله مقدماتي المپيک حذف شد به احتمال فراوان ديگر خريد سرخ‌ها خواهد بود. کاميابي‌نيا در ميانه ميدان بازي مي‌کند و مي‌تواند هافبک دفاعي و هافبک متمايل به کناره‌ها باشد.


گفته مي‌شود اين بازيکن حاضر شده با قراردادي ۳۰۰ ميليوني راهي پرسپوليس شود که اگر اين خبر درست باشد يک اتفاق عجيب رخ داده چرا که کمال فصل قبل با نفت تهران قراردادي ۴۲۰ ميليون توماني بسته بود.


برعکس رضاييان، کاميابي‌نيا بازيکن روي بورسي نبود و خريد مهيجي براي پرسپوليس نخواهد بود چرا که با وجود نمايش‌هاي نسبتا خوبش در نفت، بازيکن فوق‌العاده‌اي نيست.


* پاشنکو، طالب‌لو را کنار مي‌زند

روز پنج‌شنبه علي‌اکبر طاهري خبر توافق نهايي با سرگئي پاشنکو گلر مقدونيه‌اي سابق ملوان را به خبرنگاران داد اما ديروز تکذيبش کرد و گفت فقط طرفين مذاکره کرده‌اند و توافقي در کار نبوده است. پاشنکو در يک فصل حضورش در ملوان زير نظر اسکوچيچ عملکرد خوبي از خود نشان داد اما از فوتبال ايران رفت.


پاشنکو که يک مدير برنامه خارجي دارد، روز پنج‌شنبه در باشگاه پرسپوليس حاضر شد و مذاکراتش را انجام داد اما در زمان خروج از باشگاه گفت هنوز چيزي قطعي نشده است.


ظاهرا پاشنکو براي پرسپوليسي شدن، وحيد طالب‌لو را رقيب خود مي‌بيند که برانکو را به عنوان حامي در تيم دارد. با اين اوصاف به نظر مي‌رسد پرسپوليس به احتمال فراوان پاشنکو را جذب خواهد کرد و از آنجايي که او دروازه‌بان گران‌قيمتي نيست قراردادي نهايتا ۲۰۰ هزار دلاري با او منعقد مي‌کند.


* امروز چند نفر برمي‌گردند؟

هادي نوروزي امروز به باشگاه مي‌رود تا درباره رقم قرارداد فصل جديدش صحبت کند. هادي در پرسپوليس ماندني است، همانطور که علي عسگري در جمع سرخ‌ها باقي خواهد ماند. برانکو، علي عسگري را مي‌خواهد و به احتمال فراوان اين بازيکن قراردادش را تمديد خواهد کرد.


در مورد محمد نوري هم احتمال ماندن او در پرسپوليس بسيار بيشتر از رفتنش به نظر مي‌رسد. اميد عاليشاه هم به اروپا نخواهد رفت و بعيد است از پرسپوليس جدا شود.


گفته مي‌شود امروز باشگاه پرسپوليس روز شلوغي را پشت سر خواهد گذاشت و احتمالا نفرات فوق به علاوه بازيکناني مثل خالقي‌فر براي مذاکره با طاهري و مديران باشگاه در سئول آفتابي مي‌شوند.


* پرسپوليس چند يار جديد مي‌خواهد؟

در حال حاضر ۱۱ بازيکن در تمرينات پرسپوليس شرکت مي‌کنند: ۱) سوشا مکاني، ۲) مرتضي قديمي‌پور، ۳) رضا نورمحمدي، ۴) محسن بنگر، ۵) مهرداد کفشگري، ۶) احمد نوراللهي، ۷) افشين اسماعيل‌زاده، ۸) ميلاد کمداني، ۹) علي عليپور، ۱۰) سيد علي فاطمي و ۱۱) مهدي طارمي.


اگر به اين جمع سه خريد جديد تيم و البته فرشاد احمدزاده را اضافه کنيد و بازگشت نوري، نوروزي، عاليشاه و علي عسگري را متصور شويم، پرسپوليس برانکو در اين هفته ۱۹ بازيکن خواهد داشت.


حالا اگر برانکو بخواهد فهرست کاملي داشته باشد ۷ يا ۸ بازيکن ديگر مي‌خواهد اما مي‌تواند تيم خود را با ۲۲ يا نهايت ۲۳ بازيکن ديگر ببندد. با اين‌حال اگر حضور ۱۹ نفر فوق در تمرينات را قطعي بدانيم، پرسپوليس يک مدافع مياني، دو مدافع چپ (يکي اصلي و ستاره و ديگري رزرو)، يک هافبک تدافعي، يک بال کناري و يک مهاجم نوک نياز دارد.


بدين ترتيب پرسپوليس حداقل ۵ بازيکن ديگر مي‌خواهد و مي‌تواند تيمش را با ۲۴ نفر ببندد تا هم تيم شلوغ نشود و هم اصرافي صورت نگيرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html