پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181827
سياسي از راه دور پرسپوليس را کنترل مي‌کند؟
تاریخ انتشار : 1394/03/26
نمایش : 1499
هيئت مديره جديد باشگاه پرسپوليس نشان مي‌دهد نژادفلاح شانس بسيار کمي براي ماندن در اين باشگاه دارد و يکي از اعضا گزينه اصلي جانشيني اوست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اعضاي جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در حالي از سوي نصرالله سجادي معرفي شدند که سه عضو از هيئت‌مديره قبلي باشگاه پرسپوليس مجدد براي اين پست انتخاب شده‌اند. در واقع حسين عبدي و حميدرضا گرشاسبي جاي حميدرضا سياسي و حسين کلاني را گرفته‌اند.

نکته قابل توجه اينکه محمد‌حسين نژادفلاح از زماني که به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس انتخاب شد به هيچ وجه نتوانست ارتباط خوبي با هيئت مديره اين باشگاه برقرار کند و حتي در تغيير کادرفني تيمش از اعضاي هيئت مديره مشورت نگرفت. چنين اقداماتي از سوي وي بارها با واکنش منفي جعفر کاشاني مواجه شد. حتي حسين عبدي نيز به گفته خودش به شکل خوبي از کادرفني پرسپوليس کنار گذاشته نشد و اخيراً در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم به شدت عليه قائم مقام باشگاه پرسپوليس موضع گرفت.

با توجه به اين مسائل بعيد است هيئت مديره فعلي باشگاه پرسپوليس نژادفلاح را به عنوان مديرعامل اين باشگاه انتخاب کند. مگر اينکه مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جايي غير از هيئت مديره انتخاب شود که بسيار بعيد است.

در بين اعضاي هيئت مديره جديد باشگاه پرسپوليس علي‌اکبر طاهري در مقطعي که سياسي در زندان به سر مي‌برد به عنوان جانشين وي کارهاي اجرايي را در باشگاه پرسپوليس انجام داد و ارتباط خيلي خوبي نيز با اعضاي هيئت مديره داشت. از اين‌رو احتمال اينکه وي به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتخاب شود زياد است.

مسئله‌ ديگري که نمي‌شود به سادگي از کنار آن گذشت، نقش سياسي در انتخاب اعضاي جديد هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس است. در اين هيئت مديره هيچ فردي را نمي‌توان وابسته به اسپانسر احتمالي باشگاه پرسپوليس دانست. پيش از اين از نشست‌هاي اخير سياسي و اميررضا خادم خبر آمده بود و احتمال اينکه مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس بي‌ميل نيست بدون اينکه در اين باشگاه به طور قانوني سمت بگيرد، حاضر به بر عهده گرفتن هزينه‌هاي اين باشگاه باشد. در همين راستا سه عضو قبلي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با نظر سياسي به اين باشگاه آمدند و هم‌اکنون هم در سمت خود ابقا شدند.

در هر صورت اين طور به نظر مي‌آيد که سياسي مجدد نه به طور مستقيم بلکه به خاطر برخي مشکلات تمايل دارد از راه دور کنترل پرسپوليس را در دست گرفته و احتمالاً قرار هم نيست اسپانسر جديدي را در اين باشگاه ببينيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html