پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120088
پديده را وارد بازيهاي سياسي نکنيد
تاریخ انتشار : 1393/10/15 11:11:38
نمایش : 1280
زماني که فضا مسموم شود؛ بقيه نيز اين راه را ادامه مي دهند؛ مثلاً ديروز در سايت ها نوشته اند که من ۹۴ هزار ميليارد کلاهبرداري و فرار کرده و در سوئيس سرمايه گذاري کردم. من الان در دفترم هستم و با شما مصاحبه مي کنم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن پهلوان مقدم در خصوص حرف و حديث هاي رسانه اي درباره پروژه پديده شانديز گفت: اخيرا بداخلاقي هاي رسانه اي پيرامون فعاليت شرکت پديده ي شانديز انجام شده که منجر به تخريب افکار عمومي شده است.

وي در ادامه گفت: پروژه پديده شانديز در زيربنايي بالغ بر ۵۰ هکتار زمين و با مجوزهاي قانوني شروع به فعاليت کرده است ولي وزارت جهاد خصوصا آقاي افشار مدعي است پديده مجوز تغيير کاربري ندارد، لذا پيرو چندين بار شکايت جهاد از پديده در دادگاه حکم به رد دعوي جهاد صادر شده که قطعي ميباشد و جهاد محکوم شده است.

مديرعامل شرکت پديده ي شانديز با بيان اينکه ريشه ي اين بداخلاقي هاي رسانه اي و سياه نمايي هاي کنوني در خصوص فعاليت اين شرکت به دليل محکوم شدن وزارت جهاد مي باشد در ادامه افزود: در اين ۵۰ هکتار زمين، ۱ ميليون و ۱۱۰ هزار متر زيربنا ساختيم و برخي از پروژه ها هم افتتاح شده است.

پهلوان در خصوص دروغ بودن ادعاي مجوز نداشتن اين پروژه در سال ۸۸، تأکيد کرد: پروژه پديده شانديز در سال ۹۰ کلنگ خورد و دو تن از معاونان رئيس جمهور و استاندار خراسان و چندين نماينده مجلس در اين مراسم حضور داشتند.

وي گفت: رستوراني که با عنوان پديده در شانديز بود در سال ۸۳ مجوز گرفت و از اين پروژه پديده مجزاست.

مدير عامل شرکت پديده در خصوص کارآفريني اين شرکت تأکيد کرد: شرکت پديده شرکت کوچکي نيست و هم اکنون بيش از ۵۰ پروژه در دست احداث دارد که بيش از ۳۰ هزار نفر در پروژه هاي مختلف اين شرکت مشغول کار هستند؛ اين درحالي است در حالي که بيشتر شرکت ها در کشور حال تعديل نيرو هستند.

پهلوان در خصوص پلمب برخي از دفاتر اين شرکت توضيح داد: در شهر مشهد به دليل رکود بازار مسکن،بنگاه ها خريد و فروش سهام پديده و ديگر شرکت ها را انجام مي دادند که کار غير قانوني بود. ما خواستار پلمپ دفاتر غير مجاز خريد و فروش سهام پديده بوديم.

وي درباره اعتراض و بداخلاقي هاي رسانه در خصوص پروژه هاي پديده گفت: زماني که فضا مسموم شود؛ بقيه نيز اين راه را ادامه مي دهند؛ مثلاً ديروز در سايت ها نوشته اند که من ۴ هزار ميليارد کلاهبرداري و فرار کرده و در سوئيس سرمايه گذاري کردم. من الان در دفترم هستم و با شما مصاحبه مي کنم؛

مدير عامل شرکت پديده با طرح سوالي گفت: چگونه مي شود شرکتي با اين گستردگي فعاليت اقتصادي بتواند بدون مجوز اقدام به فروش سهام خود در بانک هاي کشور کند؟

محسن پهلوان مقدم در خاتمه گفت : ما فقط سربازان ولايت بوده ، هستيم و خواهيم بود و پديده شانديز زاييده و بوجود آمده همين نظام فکري است و ما با تلاش در راستاي اقتصاد مقاومتي فرزند خلف خود را بزرگ خواهيم کرد .
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html