کد مطلب: 112978
تغيير روش ارايه خدمات به مشترکان همراه‌اول
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 761

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از باشگاه خبرنگاران: شرکت ارتباطات سيار با ابلاغ بخشنامه‌اي به دفاتر پيشخوان دولت مدل ارايه خدمات خود به مشترکان همراه اول را از طريق اين دفاتر تغيير داد.

اين پس دفاتر پيشخوان دولت در صورتي مي توانند خدماتي همچون تغيير نام، تغيير آدرس و تعويض سيمکارت را به مشترکان ارايه دهند که همراه اول کد امنيتي يکبار مصرفي را به تلفن همراه مشترک ارسال کند.

بر اين اساس بعد از اين مرحله جديد دفاتر اين کد را از مشترک دريافت و پس از ورود در سيستم مي‌توانند خدمات مذکور را به مشترکان ارايه کنند.

در صورت تاييد کد، امکان اراي? خدمات به مشترک مذکور برقرار مي شود. اين کد نيز به صورت پيامک روي سيمکارت مشترک ارسال شده و در برخي خدمات هم رمز دوم کاربرد خواهد داشت.
در اين صورت، مشترکاني که سيمکارت خود را مفقود يا نياز به تعويض آن دارند بايد اين رمز را از دفاتر مشترکان شرکت مخابرات (مراکز تلفن ثابت) دريافت دارند.

با افزايش يک مرحله کنترل که هم اکنون در اپراتور دوم پياده سازي شده، عملاً دفاتر از چرخ? خدمات پس از فروش يا خدمات مشترکان همراه اول نيز حذف مي‌شوند و اين سرويس در دفاتر تلفن ثابت که متعلق به خود مخابرات است به مشترکاني که قادر به اراي? رمز نيستند عرضه خواهد شد.

چندي پيش معاون بازاريابي و امور مشتريان همراه اول در مصاحبه‌اي محدوديت همکاري با دفاتر خصوصي را تاييد و اعلام کرده بود: ارتباط دفاتري که با اپراتور رقيب همکاري دارند با همراه اول محدود و قطع خواهد.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html