خستگي در مرام شهيد رئيسي راه نداشت
به گزارش پايگاه خبري تحليلي  پيرغار به نقل از «جهانبين نيوز»، غلامعلي حيدري در برنامه گراميداشت سيد شهيدان آيت الله رئيسي و هم‌رزمان شهيدش ضمن عرض تسليت  اظهار کرد: انقلاب اسلامي جريان تمدن‌سازي مي‌باشد که انسان‌هايي همانند آيت‌الله رئيسي را تربيت نموده، شهادت ايشان و همراهانش يک پرده ديگري از چهره حقيقت ذات انقلاب را کنار زد.

وي بيان داشت: امروز مردم جهان به دنبال کشف بستر پرورش اين انسان‌ها هستند آيت الله رئيسي تربيت‌شده مکتب امامين انقلاب بود.

حيدري با اشاره به خصوصيات آيت‌الله رئيسي يادآور شد: رئيس جمهور همانند شهيد رجايي، مردمي و همانند شهيد سليماني، مرد ميدان بود.

وي با اشاره به استقبال بي‌نظير مردم چهارمحال و بختياري از رئيس جمهور در سال گذشته تصريح کرد: وفاداري مردم چهارمحال و بختياري  به رخ دشمنان کشور کشيده شده که اين وفاداري براي دوستان مايه اميد و براي دشمنان مايه نااميدي و ياس است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به خصوصيت‌هاي آيت‌الله رئيسي خاطرنشان کرد: رئيس جمهور محبوب هر حادثه‌اي رخ مي‌داد با اخلاص و پاکدست بود، انسان معنوي و خدايي بود و در نماز تمام توجه او به خداوند متعال بود. 

وي افزود: آيت‌الله رئيسي با اخلاق و صبور بود و  بارها تاکيد مي‌کرد تمرکز بر مسايل اصلي داشته باشيد، منافع کشور را به منافع خود ترجيح مي‌داد، شهيد به فکر محرومين بود و در پيگيري کار تا حصول نتيجه استمرار داشت.

حيدري اذعان داشت: ايشان پرکار و خستگي‌ناپذير بود و خستگي را خسته مي‌کرد، خستگي در مرام شهيد رئيسي راه نداشت.

وي بيان کرد: نبايد دشمن شاد شويم مردم و کشورمان تحت مقام معظم رهبري کارها را با صلابت پيش ببرند، يکي از منش‌ها و روش‌هاي شهيد ايجاد همدلي بود، ايشان خود را سپر قرار مي‌داد تا  وحدت ايجاد کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تلاش دشمن ايجاد شکاف بين صف‌هاي مستحکم امت اسلامي است، گفت: مهم‌ترين صلاح براي امت اسلامي وحدت و همدلي است،  امت تمدن‌ساز ايران اسلامي بايد با افتخار سر را بلند کند چراکه روي پاي خود ايستاده و اين جاي افتخار دارد.

وي در پايان کلام گفت: شهادت آيت‌الله رئيسي نتيجه تربيت امت تمدن‌ساز ايران مي‌باشد که براي جهان اسلام الگو شد.